Meesalith !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Jeamie-vb

Hvordan gik scanningen ? Og fik i kønnet at vide ? smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Meesalith-vb

Næææh du huskede det :-)

Jamen det gik rigtig godt. Hun ligner en pige, og hende der scannede kørte meget rundt dernede, for at se om der gemte sig et eller andet. Men det var ikke til at se. Så foreløbig ligner det at vi får en af hver.

Derudover var alt andet som det skulle være. Dog får vi en ballademager, som ikke ville samarbejde, og som sparkede på scanneren :-D

Anmeld

8. marts 2012

babytrunte-vb

Årh hvor lækkert. Tillykke med det. Har du flere scanninger? Eller må du nu bare vente og se hvad der kommer...??

Jeg elskede bare de scanninger, så man rigtig kunne se hvad der sker. Min var også meget aktiv til scanningerne, så der måtte flere forsøg til at scanne hjertet.

Anmeld

8. marts 2012

Meesalith-vb

Jeg får ikke flere, med mindre jeg vil betale for dem... Og det vil jeg gerne, men min mand vil ikke, så lige pt er vi i afventning. Han har sagt ok, hvis vi vinder i lotto :-P

Jeg elsker også scanningerne og jm besøgene, hvos vi hører hjertelyd. Men når der ikke er noget galt, så er der jo ingen grund til det. Så ser de få besøg som et tegn på at det hele er som det skal være :-)

Anmeld

8. marts 2012

babytrunte-vb

Det skal du bestemt også...

Anmeld

8. marts 2012

Jeamie-vb

Meesalith SKREV:

Næææh du huskede det :-)

Jamen det gik rigtig godt. Hun ligner en pige, og hende der scannede kørte meget rundt dernede, for at se om der gemte sig et eller andet. Men det var ikke til at se. Så foreløbig ligner det at vi får en af hver.

Derudover var alt andet som det skulle være. Dog får vi en ballademager, som ikke ville samarbejde, og som sparkede på scanneren :-D

Jaaa det gjorde jeg smile. Synes det er så dejligt at følge - sidder og smiler .. 

Men ja, de piger kan godt gemme på noget og vupti er de en dreng, hvorimod en dreng har lidt svære ved det, hvis noget stritter, udover navlen, så må han anses for at være afsløret smile

Anmeld

8. marts 2012

Meesalith-vb

Ja jeg kender en, der havde fået sin kollega til at strikke en lyserød kjole, på baggrund af scanningen... Der kom en Magnus blink

Anmeld

10. marts 2012

als-vb

Elsker også bare de svanninges. Har fået fire i alt, en risiko scanning, nf, md og så endnu en til fødeaftalen. Dejligt. Der skulle gerne komme en pige om 5 uger ( eller før hvis jeg er heldig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.