Hejsa alle sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

181 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Rahmu-vb

Jeg er ret ny herinde. Så vil gerne høre om nogen af jer har termin i den her mdr. Og hvordan I har det med fødsel. Om det er jeres første barn. For jeg venter på mit første barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

babytrunte-vb

Halløj...

Velkommen til. Jeg fødte en skøn lille pige i oktober 2011 (så nej, har ikke termin).

Selvom jeg ikke har termin nu, kan du bare spørge løs... Men ellers kig under terminsgrupper, det kan være der er nogle der.

Anmeld

6. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Hejsa og velkommen til...

Jeg har to drenge en på 2 år og en på 5 år.....har altså heller ikke termin og skal ikke have flere børn.

Derfor kan jeg sagtens hjælpe hvis der er noget du er i tvivl om eller bare gerne vil vide.....det samme kan mange andre herinde også....og som babytrunte skriver så kig under terminsgrupperne...

Håber du bliver glad for at være med på sitet og der er mange der kan hjælpe og svare på spørgsmål så spørg endelig løs wink

Anmeld

7. marts 2012

Meesalith-vb

Hejsa :-)

Jeg har først termin til sommer, men spørg løs, og det kan være jeg kan huske fra sidste gang :-) Jeg venter nr 2 og håber lidt på jeg ikke får lov at føde selv. Sprak nemlig fra a til b sidste gang. Det er IKKE normalt, og resten af forløbet løb rigtig godt, så der er ikke noget at bekymre sig over :-) Størstedelen klarer nemlig fødslen fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.