Hej med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Cilottemor-vb

Hej med jer

Er ny på siden....Jeg har termin 28. april og venter mit 4. barn. Skal føde på Hvidovre for første gang. Mine 3 andre er født på Herlev Hospital. Min mand og jeg har to piger 12 og 9 år og en dreng på 3 år. Venter os en dreng igen :0) Vi glæder os alle meget til han kommer. Hej for nu :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

babytrunte-vb

Velkommen til...

Jeg har 1 datter på 5 mdr, født på Herlev hospital

Er du gået på barsel??

Anmeld

6. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Hejsa og velkommen til......

Har en dreng på 5 år, født på Herning sygehus og en dreng på 2 år født på Kolding sygehus.......

Håber du bliver glad for at være med og spørg endelig løs hvis der er noget du vil vide eller have hjælp til.....

Anmeld

7. marts 2012

Meesalith-vb

Jamen velkommen til :-D

Jeg har to unger, en ude på snart 3 år ved navn Chr og en inde, som forventes at dukke op til sommer. Skal scannes i dag, og finder måske ud af køn :-)

Anmeld

7. marts 2012

Jeamie-vb

Hej og velkommen til smile.

Har èn på 3, Malik.... og ikke flere smile. Født i Odense..

Anmeld

8. marts 2012

Cilottemor-vb

Meesalith SKREV:

Jamen velkommen til :-D

Jeg har to unger, en ude på snart 3 år ved navn Chr og en inde, som forventes at dukke op til sommer. Skal scannes i dag, og finder måske ud af køn :-)

Hej med dig

Tak for din hilsen :0) Hvordan gik scanningen? Jeg kan huske jeg var så spændt så jeg havde svært ved at sove natten før. Jeg drømte også noget der ikke var så rart.....kan ikke lige huske hvad....Håber det er gået godt.

Sidder og venter på opkald ang. glukosebelastning fra min jordemoder....

Hej for nu :0)

Anmeld

8. marts 2012

Cilottemor-vb

babytrunte SKREV:

Velkommen til...

Jeg har 1 datter på 5 mdr, født på Herlev hospital

Er du gået på barsel??

Hej

Tak for din hilsen :0)

Jeg går hjemme nu, er lige blevet sygemeldt. skulle først være gået fra sidst i denne måned. Men døjer med plukkeveer. Så nu skal jeg være hjemme og passe på baby, mig selv og få lidt mere overskud til hverdagen med 3 børn og alt det der høre sig til......

Gik det godt med din fødsel på Herlev?

Anmeld

8. marts 2012

Cilottemor-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Hejsa og velkommen til......

Har en dreng på 5 år, født på Herning sygehus og en dreng på 2 år født på Kolding sygehus.......

Håber du bliver glad for at være med og spørg endelig løs hvis der er noget du vil vide eller have hjælp til.....

Hvor skal du føde denne gang?

Hvordan laver i de fine 'faner' hvor man kan se tidslinierne for graviditeten?

Sidder lige nu og venter på min jordemoder ringer ang. glukosebelasning........

Det var meningen Jacob (min dreng på 3 år) og jeg skulle ha`været et smut til København og besøge farmor. En lille bus og togtur som Jacob elsker. (Vi plejer at køre bil). Det ender med at Jacob kaster op en halv time før jeg havde forstillet mig vi skulle afsted.....Øv. Så nu bliver der vasket, vasket og vasket. Stakkels Jacob....Så ingen tur hjem til farmor idag. 

Alt vel hos dig?

Anmeld

8. marts 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

Hej og velkommen til smile.

Har èn på 3, Malik.... og ikke flere smile. Født i Odense..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.