Spis kvalmen væk- artiklen..
Gad vide om ham kostvejlederen har prøvet at drikke sådan en stærkt lugtende ingefærte, når ingefær var det sidste i verden han kunne klemme ned? Så inviterer det da først til en tur forbi kummen.
Mons tro han har prøvet at brække syrnede mælkeprodukter op 10-12 gange dagligt i flere mdr? Mon han har nogen idé om hvor tykt det bliver når det skal retur? Og hvordan lugten bliver siddende i næsen, uanset hvor meget man bader og pudser næse - og det så for alvor giver kvalme?
Tror i han ved hvordan kød, særligt kogt og dampet, kan virke på en forkvalmet kvinde med supernæse? Det er da grund til at flytte hjemmefra..
Og det er som om der i artiklen refereres til at forkvalmede gravide kun vil have is, chips og cola..
Tømmermænd er til at se en ende på, men, som i mit (mine) tilfælde, er 6 mdr hvor man ikke engang kan klare lugten af ens egen nyvaskede (uden parfume) hud, det sidste tidspunkt hvor man skal stikke mig en grøntsagsjuice eller en gang blandet kål og fortælle det her er 'the kvalme-kur'..
Er dog helt med på at sukker/salt/meniralbalancen skal vedligeholdes, og glad for de mange tips om proteinkilder mm, selvomjeg ikke længere er gravid.
Mvh Ditte - der ikke kunne klemme fedt, salt eller sødt ned de første 6 mdr, og derfor levede af halvsyrlige æbler (som forværrede mavesyren) og skiver af fuldkornsrugbrød, der lige skulle ligge og tørre på bordet et par timer først. Og drak vand, vand og atter vand.
Anmeld