Gode gummistøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

maj84-vb

Jeg er så fantastisk heldig at være mor til tre super aktive drenge, hvoraf de to er store nok til at bruge (og slide) gummistøvler... Jeg har i et par år sværget til Bundgaards gummistøvler, som jeg altid har tænkt, er af udmærket kvalitet. Men, men... nu er min ældste søn for anden gang kommet hjem med en stor revne i støvlen, så det er nok tid til at finde andet (og bedre?) mærke.

Hvilke støvler skal jeg vælge? Gode (og dårlige) erfaringer søges - der er jo så mange at vælge imellem!

På forhånd tak for hjælpen!

- Maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

kongster-vb

Jeg har haft to børn i udflytterbørnehave og dermed haft god brug for gummistøvler. Men jeg har nu aldrig haft et par der var revnet, udover ét enkelt, som blev købt brugt og som min datter derefter gik i nonstop i 3 mdr. 

Jeg plejer ikke at købe ret dyre gummistøvler, for jeg synes kun ungerne skal have dem på når det regner. Resten af tiden har de vandtætte vinterstøvler eller vandtætte forårs-/efterårs-sko på. Så mine børn når som regel at vokse ud af deres gummistøvler før de slides op. 

Så mit bedste råd er - køb billigt, evt brugt. 

Anmeld

6. marts 2012

tikoh-vb

Sidste år prøvede min søn gummistøvler i stort set alle butikker vi kom forbi og de eneste som sidder ordentligt på hans fod er Viking - jeg har fundet dem på nettet i år til kr. 300 inkl. fragt hos http://ericscott.dk/shop/Viking/Viking_gummistoevler_til_boern/Viking_Adventure_gummistoevler_-_Sort_og_sand Hold øje med siden fordi der er jævnligt tilbud ;) Jeg har fået dem til 200,- for et par måneder siden... Der er også mange andre mærker gummistøvler på denne hjemmeside og har kun hørt godt om alle mærkerne.

Anmeld

6. marts 2012

Spunk-vb

I foråret havde spunken et par viking og her i vinters har hun haft vikings letvægts thermogummistøvle - begge dele har fungeret godt, og er ikke blevet synderligt slidt, selvom hun har været glad for dem. 

Denne gang overvejer jeg et par med neopren i toppen, eks disse http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=288&products_id=12548 men har også set dem af mærket friends i brugsen.

Jeg overvejer dem fordi, spunken et par gange i foråret blev skrabet på læggen af toppen af støvlen - det sker jo ikke om vinteren hvor hun har haft strømpebukser på - så der er intet bar hun mod støvlen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.