strækmærker?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Pige2009

Jeg har endnu ingen strækmærker, og min mor, moster og mormor fik heller inden, så det håber jeg da holder stik med mig

Linda 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

N&J

Generalt siger man at strækmærker er hormonelt betinget  og derfor kan du hverken forebygge (med creme), eller afhjælpe når de først er kommet. Men skulle der være nogen derude der har haft graviditetsstrækmærker, og er kommet af med dem, så sig endelig til.

Jeg begyndte halvvejs at få dem og min mave er pænt dækket af striber, men min mor har også mange og min søster fik dem også og som en generalt regel kan man kigge på ens mor, dog er der altid undtagelser.

Jeg brugte efter min fødsel E-vitamincreme, da jeg læste mig frem til at de brugte det til sårhealing efter eks. brystopr. så tænkte at det måske künne hjælpe og så var det ën billig løsning, ved ikke om det har hjulpet, syntes dog de er blevet mindre synlige, men det tror jeg også bare de gør med tiden...

Anmeld

8. september 2009

Pellemor

Hej
Jeg fik over hele maven fra navlen og ned da jeg ventede min søn og nu med lillepigen har jeg ikke fået nogle ekstra på maven, kun dem jeg så havde i forvejen er blevet mere tydelige fordi huden er strukket ud.. har nu kun fået et par stykker på brysterne og lidt på lårene...
Ville da ønske at det var ligesom med ens mor, for så skulle jeg ikke have haft en eneste:-) Min mor har nemlig ikke et eneste strækmærke...

Anmeld

8. september 2009

tumle81

Jeg fik ikke nogen ved de to første graviditeter, kun på brysterne og et lille ved navlen der hvor min piercing engang var...
Jeg har heller ikke fået nogen denne gang, er så optimistisk at jeg smører med fed creme 1-2 gange dgl og spiser fiskeolie dgl for at blødgøre huden, og samtidig er det jo også sundt og lækkert ;-)

Min mor har en del, men de er så utydelige nu at man næsten ikke kan se dem

Knus Kathrina 33+0, som håber hun også går fri denne sidste gang

Anmeld

8. september 2009

luckas-mor

hej jeg har fået ca 3 strækmærker i hverside a mavsen hvis man kan sige det sån

dem fik jeg allerede omkring uge 14+15 stk.
men har i forvejen rimelig stramt maveskin pga jeg dyrker meet motion..
min mor havde ingen stræmærker ikke endgang med min lillebror der var en kæmpe, ville da gerne undvære dem men det må man jo taget med,.

Anmeld

8. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

tasse skriver:

hej jeg har fået ca 3 strækmærker i hverside a mavsen hvis man kan sige det sån

dem fik jeg allerede omkring uge 14+15 stk.
men har i forvejen rimelig stramt maveskin pga jeg dyrker meet motion..
min mor havde ingen stræmærker ikke endgang med min lillebror der var en kæmpe, ville da gerne undvære dem men det må man jo taget med,.

lever nu også med dem. syns var det lige var vildt der kom et nyt på under et døgn

Anmeld

8. september 2009

luckas-mor

T24/10-09 skriver:

lever nu også med dem. syns var det lige var vildt der kom et nyt på under et døgn

hos mig var der et lille utydeligt et i starten,,
og pludselig var de er bare..

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Jeg var 6 mdr henne, da jeg fik 3 bitte små og 1 måned senere, var der flere og flere.. Jeg blev FYLDT med dem på hele maven, sidderne

Anmeld

9. september 2009

engel24

jeg har få på siderne, men en del på inderlårene  jeg synes det er sååååå grimt ..... jeg er i uge 33..

Anmeld

9. september 2009

TbCp

T24/10-09 skriver:

hej
hvornår begyndt i og få strækmærker? og fik i mange?

Jeg fik ikke et eneste

Men da jeg havde født og mælken løb til fik jeg det så på brysterne. De ses dog slet ikke længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.