Termin 15. marts 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

StinnaK-vb

Hejsa.

Jeg er super ny bruger her - blev nysggerig da jeg så der var teminsgrupper :-) Ventetiden kan jo godt blive lidt lang når de mest presserede projekter er klaret - så som indkøb af de ting vi ikke kan finde eller genbrug fra vores første søn og opsætning af puslebord og snart også vuggen -det er min mands hyggeprojekter, men jeg er en dygtig projektleder synes jeg selv :-)

Men nu er projekterne som sagt ved at være udført og godt det samme - for jeg er da ved at være så stor så bare det at komme ud af sengen er et projekt.. For slet ikke at snakke om at få strømper på.. Og så tænkte jeg at det kunne være sjovt at chatte med andre i samme tilstand :-)

Vores ældste søn Benjamin, er 5 år - man får ikke altid lov til at vælge hvor lang tid der går inden nummer to  kommer. Vi havde såmænd gerne fået ham her, den længe ventede dejlige to'er, lidt tidligere, men er lykkelige for at kunne få ham overhovedet :-) Scannings'damen' sagde det er en dreng - nu må vi om 14 dages tid  se om hun har ret :-) Men det er da nemt at kunne genbrug så mange ting/tøj fra sidste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Webredaktøren-vb

Velkommen til smile

Din termin er jo lige oppe over - hvor spændende!

Spørg løs herinde om løst og fast wink

Anmeld

27. februar 2012

Jeamie-vb

Dejligt smile. Velkommen til smile

Ja der er da nogle stykker herinde der har termin i marts. 

Anmeld

5. marts 2012

Luna-vb

Jeamie SKREV:

Dejligt smile. Velkommen til smile

Ja der er da nogle stykker herinde der har termin i marts. 

Anmeld

5. marts 2012

Luna-vb

Hejsa, jeg har også termin i marts, d. 27/3. Min mand og jeg venter vores første, og da vi har forsøgt i 2 års tid, er det et stort ønske barn for os:-) lige nu prøver jeg på at slappe af og nyde min barsel. Ellers er jeg enorm spændt på selve fødslen og vi glæder os bare så meget til at se hende!

Ville være hyggeligt at chatte lidt sammen op til launch:-)
Hvad går dine tanker mest på?

Anmeld

8. marts 2012

Rahmu-vb

Luna SKREV:
Hejsa, jeg har også termin i marts, d. 27/3. Min mand og jeg venter vores første, og da vi har forsøgt i 2 års tid, er det et stort ønske barn for os:-) lige nu prøver jeg på at slappe af og nyde min barsel. Ellers er jeg enorm spændt på selve fødslen og vi glæder os bare så meget til at se hende!Ville være hyggeligt at chatte lidt sammen op til launch:-)Hvad går dine tanker mest på?

Hej Luna.. Tillykke med graviteten. Jeg har også termin den 27 marts. En har ventede i længe. Jeg venter oz på mit første barn. Så mere spænende kan det ikke være. Men vil anbefale Digg at nyder din barsel inden prinsessen kommer til verden. Og jeres fritid med Din mand. Bare skriv løs så vi måske kan hjælpe hinanden..

Anmeld

8. marts 2012

Cilottemor-vb

StinnaK SKREV:

Hejsa.

Jeg er super ny bruger her - blev nysggerig da jeg så der var teminsgrupper :-) Ventetiden kan jo godt blive lidt lang når de mest presserede projekter er klaret - så som indkøb af de ting vi ikke kan finde eller genbrug fra vores første søn og opsætning af puslebord og snart også vuggen -det er min mands hyggeprojekter, men jeg er en dygtig projektleder synes jeg selv :-)

Men nu er projekterne som sagt ved at være udført og godt det samme - for jeg er da ved at være så stor så bare det at komme ud af sengen er et projekt.. For slet ikke at snakke om at få strømper på.. Og så tænkte jeg at det kunne være sjovt at chatte med andre i samme tilstand :-)

Vores ældste søn Benjamin, er 5 år - man får ikke altid lov til at vælge hvor lang tid der går inden nummer to  kommer. Vi havde såmænd gerne fået ham her, den længe ventede dejlige to'er, lidt tidligere, men er lykkelige for at kunne få ham overhovedet :-) Scannings'damen' sagde det er en dreng - nu må vi om 14 dages tid  se om hun har ret :-) Men det er da nemt at kunne genbrug så mange ting/tøj fra sidste gang.

Hej

Tillykke med du snart skal være mor igen, og at det endelig lykkedes :0)

Jeg er også ny herinde, og kender alt for godt dagene i den sidste tid inden baby kommer. Jeg venter mit 4. (og sidste) barn, også en dreng. Min mand og jeg har 2 piger på 12 og 9, og en dreng på 3 år. Selvom jeg har prøvet det nogle gange er det jo noget nyt hver gang alligevel.

Dejligt for dig at have de praktiske ting parat. Det ulmer i mig for at komme igang med alt det der skal være klar, men vi har ting der skak ordnes inden....Vi (min mand) er ved at renovere vores stue og andre småting i huset. Vi har også lidt mere tid end dig. Jeg har termin 28. april. Jeg går også hjemme nu og da jeg ikke kan være så praktisk fysisk, må jeg gå og planlægge hvad jeg godt kunne tænke mig at få gjordt klar inden han kommer. 

Hej for nu :0)

Anmeld

10. marts 2012

als-vb

Jeg har termin 10.april og er lige gået på barsel. Det er vores nr. To endnu en pige :) glæder mig sÅ meget til ventetiden er ovre, er ikke så god til St være gravid, vil hellere bare have barnet.
Vi er næsten helt klar til at hun kommer, mangler bare nogle småting og få samlet alle tingene igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.