Hejsa.
Jeg er super ny bruger her - blev nysggerig da jeg så der var teminsgrupper :-) Ventetiden kan jo godt blive lidt lang når de mest presserede projekter er klaret - så som indkøb af de ting vi ikke kan finde eller genbrug fra vores første søn og opsætning af puslebord og snart også vuggen -det er min mands hyggeprojekter, men jeg er en dygtig projektleder synes jeg selv :-)
Men nu er projekterne som sagt ved at være udført og godt det samme - for jeg er da ved at være så stor så bare det at komme ud af sengen er et projekt.. For slet ikke at snakke om at få strømper på.. Og så tænkte jeg at det kunne være sjovt at chatte med andre i samme tilstand :-)
Vores ældste søn Benjamin, er 5 år - man får ikke altid lov til at vælge hvor lang tid der går inden nummer to kommer. Vi havde såmænd gerne fået ham her, den længe ventede dejlige to'er, lidt tidligere, men er lykkelige for at kunne få ham overhovedet :-) Scannings'damen' sagde det er en dreng - nu må vi om 14 dages tid se om hun har ret :-) Men det er da nemt at kunne genbrug så mange ting/tøj fra sidste gang.
Anmeld