jaaaah, jeg skulle lige skrive til Titte idag, og for at være sikker på hun så det, tænkte jeg at jeg ville sende en PB....
Men øøøøhm kan man ikke det mere? Jeg kunne overhovedet ikke se noget som helst sted hvor man kunne kontakte hende inde på hendes profil.... Er det bare sådan det er nu eller hvad? Ingen PB, eller videresendte mails?
Og så kunne det være ret fedt, hvis, når man er inde i en tråd, at kategorierne oven over overskriften var et link, til kategoriens oversigt.....
Generelt er det meget godt synes jeg, hvis alle ting der kunne være et link, rent faktisk var det... Som for eksempel brugeres navne i diverse tråde (ved godt billedet fungerer som link), og som nævnt kategorinavnene, så man ikke behøver rode rundt i den lange liste af kategorier, når man vil oprette en ny, hvis altså man bliver inspireret når man befinder sig i en anden tråd....
Hvad med en forhåndsoversigt over startindlægget på en tråd?
Det kunne være vildt fedt hvis man kunne slippe fra alt det der Re;re;re på forsiden.....
Kan det ikke bare være gundlagt som før, hvor man så overskriften og trådstarters navn sammen (igen, link til trådstarters profil, i navnet) og så hvem der sidst har skrevet i tråden, så man slipper for at klikke ind og tjekke om der er nyt siden sidst....
Hvorfor kan denne side stadig ikke huske mit login? Det er 9 ud af 10 gange at jeg skal logge ind manuelt, ved at udfylde login oplysningerne, selvom jeg hver eneste gang sætter hak i 'husk mig'.
Hvorfor vises mit billede ikke i debatten, når jeg har et billede uploadet til det?
Kan man ikke ændre skriftstørrelse og farve når man skriver et indlæg? Jeg kopierede noget tekst fra en anden side, og det var blåt, og noget større end skriftstørrelsen her inde, så jeg ville skrumpe det lidt, men kunne ikke finde noget ikon for at ændre skriftstørrelse?
Og så bare for sjov, skal jeg lige se om man kan det her; Hehehe ;)