Ja Nicklas har jo et dejlig tigerspring lige fortiden og det er kun mor som dur han skriger med det sammen han kommer over til andre selv sin far.
han spiser hver 1 lige fortiden og min bryster er bare så ømme nu, men om han vil tage en flaske jeg så kan føle med, med at få produceret noget mælk nej nej hvengang spyter han det bare ud igen.
Vi var så til åbenhus hos vores sp da jeg blev nød til at have noget vejledning da det jo stadig er for tidlig at give grød. han har så kun taget 100g på, på 14 dag men vokset 1 cm.
Vi skal så til vores egen lægen på tirdag da nicklas skal vac for første gang, og så skulle jeg bede om at få han vejet igen og hvis han ikke hvade taget mere på skulle jeg kontakte min sp med det sammen så vi kunne finde en anden løsning da det jo ikke gå at min lille dreng er sluten og ikke bliver mæt samtidig er han begynd på at han kun vil sove 20 om formiddagen og eftermiddagen men så sover han jo osse fra 20-21 stykker om aften til kl 08-09 tiden om morgen hvor jeg kun lige lægger ham til når vi går i seng og igen om morgen mellem 04-07 når han rubber rund.
Har det bare så dårlig med det og håber sådan på det kun er fordi han har et spring han lige skal over for er ved at gå til at træthed og av av alle de sår jeg får selv om vi bruger ammebrik.
Ja ved faktisk ikke ligeh vad jeg ville med dette indlæg nok bare lige at få renset min hjerne engang.
Tusind tak fordi du gad læse med her til. GAB
Anmeld