(juni) Føler mig som verdens dårligste mor lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2009

SaNiNa

Ja Nicklas har jo et dejlig tigerspring lige fortiden og det er kun mor som dur han skriger med det sammen han kommer over til andre selv sin far.
han spiser hver 1 lige fortiden og min bryster er bare så ømme nu, men om han vil tage en flaske jeg så kan føle med, med at få produceret noget mælk nej nej hvengang spyter han det bare ud igen.

Vi var så til åbenhus hos vores sp da jeg blev nød til at have noget vejledning da det jo stadig er for tidlig at give grød. han har så kun taget 100g på, på 14 dag men vokset 1 cm.
Vi skal så til vores egen lægen på tirdag da nicklas skal vac for første gang, og så skulle jeg bede om at få han vejet igen og hvis han ikke hvade taget mere på skulle jeg kontakte min sp med det sammen så vi kunne finde en anden løsning da det jo ikke gå at min lille dreng er sluten og ikke bliver mæt samtidig er han begynd på at han kun vil sove 20 om formiddagen og eftermiddagen men så sover han jo osse fra 20-21 stykker om aften til kl 08-09 tiden om morgen hvor jeg kun lige lægger ham til når vi går i seng og igen om morgen mellem 04-07 når han rubber rund.

Har det bare så dårlig med det og håber sådan på det kun er fordi han har et spring han lige skal over for er ved at gå til at træthed og av av alle de sår jeg får selv om vi bruger ammebrik.

Ja ved faktisk ikke ligeh vad jeg ville med dette indlæg nok bare lige at få renset min hjerne engang.

Tusind tak fordi du gad læse med her til. GAB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

JustAnotherName

Puha, det lyder hårdt. Og det ER hårdt imens det lige står på.
Men erfaringen siger mig, at det er en peiode som snart er ovre igen.
Og ellers håber jeg du sammen med læge/SP kommer frem til noget som kan gøre det for ham. Meeeen mon da ikke han bare har gang i et spring?!?

Håber du snart får lidt ro i brysterne igen og at din lillemand bliver "sig selv" igen.

Anmeld

9. september 2009

SaNiNa

JustAnotherName skriver:

Puha, det lyder hårdt. Og det ER hårdt imens det lige står på.
Men erfaringen siger mig, at det er en peiode som snart er ovre igen.
Og ellers håber jeg du sammen med læge/SP kommer frem til noget som kan gøre det for ham. Meeeen mon da ikke han bare har gang i et spring?!?

Håber du snart får lidt ro i brysterne igen og at din lillemand bliver "sig selv" igen.

Tak håber godt nok osse snart dte vender han har helsigvis siden i går aftens kun spist når jeg har lagt ham til da han bare sov fra vi kom op af vandet i svømmehallen og så til kl 8 så han har kun fået mad på de tidspunkter han plejer at spise og nu sover han og det er 2½ time siden han har spist sidst.

og han humør er god idag men jeg har jo osse været hps ham hele tiden så ved jo ikke om det vender nr manden kommer hjem og tager ham lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.