autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Meesalith-vb

Hvad ville i give for en brugt autostol?

Sidder og ser på babyautostole, og nogle vil have over 1000 for dem... Er jeg gal på den, når jeg siger max 400 for en brugt mærkevare?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Englemor81-vb

Vi gav 250kr for vores.

Den var også brugt og med garenti og der er intet at klage over her ;-)

Anmeld

18. februar 2012

Titte-vb

Meesalith skrev:
Hvad ville i give for en brugt autostol? rnrnSidder og ser på babyautostole, og nogle vil have over 1000 for dem... Er jeg gal på den, når jeg siger max 400 for en brugt mærkevare?
Nej,du er ikke galt på den. Jeg ville ikke selv give så meget for brugt, så kunne jeg jo ligeså godt købe en ny. :blink:

Anmeld

19. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Det var det vi gav for en ny hvis vi gav så meget.....det kan jeg ikke engang huske....det var så ikke en mærkevare men en de anbefalede i den butik vi købte i.

Tror ikke jeg ville give så meget for en ny....for så kan man jo lige så godt købe en ny....som Titte også skriver.....

Anmeld

20. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Nej, synes det er for dyrt for en brugt. Mener man som minimum skal ned under halvdelen af nyprisen.

Tror vi gav 1300kr for autostolen 0-9kg (römer) i babysam og tilsvarende for isofixbeslaget.

Og på tilbud gav vi 1300kr for 9-18kg (römer) i babysam - selebase.

Anmeld

20. februar 2012

Polyp-vb

ville aldrig købe en brugt, da man jo ikke ved om den er trykskadet pga en ulykke, som sælger ikke oplyser om - og det behøver ikke være synligt for at være kritisk ved ny ulykke

Anmeld

20. februar 2012

als-vb

ville ikke give så meget for en brugt, er jo det en ny nærmest koster på tilbud.

Men ville som polyp aldrig selv købe en brugt, da man aldrig ved hvad den har været udsat for. Bare at være atbt på gulvet er nok til at den ikke længere er sikker nok.

Anmeld

20. februar 2012

Meesalith-vb

Efter jeg har kigget rundt i en halv time, fandt jeg en i samme by, brugt til 2 børn, 3 år gammel til 200kr.

Så eneste krav var, at jeg selv vaskede den. Men det havde jeg nu gjort alligevel :-)

Kan godt følge jer, mht ikke at ville købe brugt. Men jeg synes bare flere tusind er mange penge for en autostol, når den ikke skal bruges i så lang tid. Havde vi planlagt at få flere børn, så var det en anden sag, men nu er det her den sidste.

Anmeld

20. februar 2012

Jeamie-vb

Vi har fornyligt lige købt èn mere, og den gav vi 150,- for. Den var et halvt år gammel og skulle kun bruges til deres nr 2 bil, som de kun havde kort tid, og ellers havde stået inde i et skab. 

Kan den noget specielt siden de vil ha 1000 kr for den ? Det er ikke en taste fejl, så den faktisk bare koster 100,-kr cheerful

Den vi købte kan skilles ad i flere dele efterhånden som barnet bliver ældre, og til sidst ender i en almindelig pude....

Anmeld

24. februar 2012

KristianK-vb

Hej,

Når man ser rundt på fx dba, guloggratis og de andre sider, er der rigtig mange, der tror deres brugte autostol er guldværd. Mange står endda til mere end en helt ny koster i Tyskland eller England - men det er jo nok også derfor, at de stadig står til salg. smile

Hvis i køber en brugt autostol, er det vigtigt, at i får hele autostolens historie med og har den bare været indblandet i et uheld 1 gang, hvor hastigheden var over 10 km/t - bør i ikke købe den.

I bør også tage betrækket af og se efter eventuelle skader og ser autostolen slidt ud, er det også et dårlig tegn.

En pris på 400-500 kr for en brugt autostol, vil jeg også mene er fair. Bliver den meget dyre, kan man lige så godt købe en helt ny og få den tryghed der medfølger en helt ny.

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.