Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Tullez-vb

Hej alle sammen,

Nu kunne jeg lige se emnet sex, og tænkte at jeg så lige ville stille et lille spørgsmål...

Jeg har problemet her imens jeg er gravid, jeg syntes ikke jeg har den vildeste lyst og det er ikke så rart som det plejer at være :o( Det er først startet her for et par uger siden... Jeg er i uge 23, og ved ikke om det bare sker eller....wassat

Er der nogle gode fif? Og tror I det er mere psykisk end selve kroppen der sige fra overfor det?

Håber I forstår hvad jeg mener og kan hjælpe smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

babytrunte-vb

Jeg havde det lige sådan.. og så vidt jeg kunne forstå på mine medgravide havde de det også sådan. Så du er helt sikkert ikke alene om den følelse.

Jeg har ingen gode fif, devsærre. Men hos os virkede det at fjerne fokus fra det og bare vente til lysten en gang i mellem bare kom. Men det er vigtigt, synes jeg, for at bevare lysten at man føler sig lækker med maven, at man får at vide man er lækker med mave og at man giver sig selv lov til at gøre ekstra meget for sig selv og kæresten.

Anmeld

14. februar 2012

als-vb

Jeg har det på akkurat samme måde.

Jeg er nu i uge 32 og har hele graviditeten ikke haft særlig meegt lyst. Hvis jeg svinger mig rigtig op kan det måske være en gang om ugen, men indrømmet det er ikke fordi jeg nyder det som normalt.

Har normalvis en helt normal lyst, og har har normalvis samleje 2-3 gange om ugen, men under ingen af mine graviditeter har jeg haft lyst. Kan næsten ikke engang klare at bliev rørt. og syntes der er så mange andre krav til  min krop at jeg har svært ved også at skulle 'yde' på dette område.

Anmeld

14. februar 2012

Signe1704-vb

Sådan har jeg også haft det i 2. trimester,men hos mig gik det over igen da jeg var omkring 6 måneder henne.

Anmeld

14. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Under begge mine graviditeter havde jeg bestemt heller ikke lyst til sex........og da først maven blev stor og der kom bækkenløsning så var det lige som det......

Min mand havde faktisk heller ikke lyst men det var vist mere fordi han var bange for at ødelægge noget selvom læge og jordmoder havde sagt der ikke kunne ske noget wink

Anmeld

14. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg har haft mere lyst.. Lige i starten var der dog lagt en dæmper på pga kvalme.

Hele min krop blev mere følsom, men kan huske det var meget vigtigt for mig at være helt sikker på min mand ikke synes det var mærkeligt osv.

Når bebs sparkede blev vi ofte lidt ukoncentrerede og fik et godt grin i stedet, og så var der de sk... plukkeveer. Sex blev lidt et kapløb mod plukkeveer herhjemme. Manden spøger med han bedre kunne lide sex'en da jeg var gravid - for der var der ikke noget med hensyn til kvinden osv. Det var bare hurtigst muligt ;)

Anmeld

21. februar 2012

Tullez-vb

Puuuuhaaa det er jeg glad for ikke at være alene om! wink

Jeg havde simpelthen så dårlig samvittighed overfor kæresten... Men må sige at efter at have læst jeres indlæg, så har jeg det MEGET bedre smile

1000 tak for alle jeres svar.

Og tillykke med maverne smile

Anmeld

15. april 2012

Mor-til-2-vb

Jeg hopper med på strømmen og må indrømme at jeg heller ikke har den store lyst til sex... (har vi så sex, kan jeg begynde at græde midt i det hele sad - det er heller ikke så fedt)  

Jeg har haft det rigtig skidt over det - ikke mindst overfor min kæreste.

Det er ikke kun mig det påvirker men også min kæreste. Han bliver virkelig ked af det og spørger om det er ham der er noget galt med. Jeg siger at det overhovedet ikke er ham og at jeg elsker lige som meget som jeg hele tiden har gjort, men at jeg er så træt for tiden.

Dejligt det ikke kun er mig der har det problem - så er jeg da ikke unormal tongue

Knus herfra smile

Anmeld

18. april 2012

Titte-vb

:blush: Her er der fuld knald på sex livet ;) Jeg har kun lige i starten af graviditeten haft lidt mindre lyst, men indtil videre er der ikke nogen nedgang der !! Jeg er ikke den der tager initiativ flest gange men det er ikke fordi jeg ikke har lyst, manden min kommer mig ofte i forkøbet! Hvordan det kommer til at være senere hen ved jeg jo ikke men så længe det er dejligt og en nydelse for os begge så klør vi på! Dog er der nogle stillinger der er bedre end andre, og noget er blevet helt nogo!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.