Du forandrer dig i krop og sjæl, når du bliver mor. Og det kan være en stor prøvelse at få sit nye ‘mor-jeg’ til at harmonere med det gamle jeg.
Måske var du før super aktiv og løb eller gik i træningscenter hver dag? Eller måske spiste du altid sundt og brugte timer i køkkenet på at lave sund og lækker mad? Måske havde du en forestilling om, at dit barn ikke skulle have sukker eller supermarkedets færdige grødblandinger?
Men i dag må du sande, at sådan blev livet ikke - du mangler tid til at træne, overskud til at lave sund mad selv, og dit barn trives fint på færdigmad fra køledisken?
Hvis du har oplevet et stort skifte i dine principper - og personlighed - før og efter baby, hører vi gerne fra dig i forbindelsen med en artikel i Vores Børn.
Smid en mail til sofie.askgaard@gmail.com, hvor du kort forklarer, hvorfor det har været en udfordring for dig at finde dig til rette som mor i forhold til den, du var før.
Skriv hvor gammel, dit barn er (max. 18 mdr.), hvor I bor i landet, og vedhæft gerne et billede af dig selv.
Vi glæder mig til at høre fra dig!
Anmeld