Økologi eller ej? Hjælp til min opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

nathaliepraem-vb

Hej Mødre!

Jeg er en studerende, der skal til at skrive speciale om mødre i aldersgruppen 23-30 år.

Hvis du derfor er i denne gruppe, ville det være super, at høre din kommentar/mening til overskriften: 'økologi eller ej?' Dette kan både være i forhold til hvad du køber til dig selv som mor, eller til dit/dine børn.

Din kommentar vil kun blive set af mig selv, min vejleder og en censor.

Hvis du er i aldersgruppen 23-30 år og køber meget/alt økologisk, og kunne tænke dig at blive interviewet mm. må du også meget gerne kontakte mig!

Håber på at høre fra jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Spunk-vb

Hej Nathalie. 

Jeg er nysgerrig efter hvad du studerer....?

Og så er jeg nok nødt til at fortælle dig, at de fleste herinde vist er over 30.... cheerful

Anmeld

11. februar 2012

Polyp-vb

jeg er i hvertfald for gammel - og heller ikke særlig økologisk - det eneste jeg altid køber økologisk er mælkeprodukter (fordi jeg synes de smager bedre) og havregryn (og nej, ved egentlig ikke hvorfor)

Anmeld

12. februar 2012

Jeamie-vb

Jeg kan tilslutte mig Polyp`s svar. Ved sq egentlig heller ikke hvorfor..

Og Spunk`s 'at de fleste her inde vidst er over 30 ' smile

Om resten af det jeg køber er økologisk er ikke så vigtigt for mig. Hvis prisen er forholdsvis ens og varen ser fin ud, vil jeg gerne købe økologisk....

Men nu er jeg meget over den spurgte aldersgruppe cheerful

Anmeld

12. februar 2012

babytrunte-vb

Jeg er ikke for gammel... 26 år.