Så er januars rend slut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Kirle-vb

Nå gode og spændende nyheder : lillebebs står nu fast og så langt nede i bækkenet at h*n IKKE kommer op igen ;) Så skal ikke bekymre mig hvis vandet går som det første som med storebror.

Og er en 3060 gr tung sagde væksskanningen modsat jms skøn i sidste uge på 2000gr, og ikke bange for at spjætte til lægen ♥ Alt i alt så sund og mig ligeså at jeg nu er afsluttet og skal ikke mere til nogle former for skanninger.

Jeg har været til glukosebelastninge i dag og som forventet klarede jeg mig fint! -så pyt med det ;) har dog sukker i urinen IGEN, intet ved jm?, men til lægeundersøgelsen igen umålelig og stixen blir helt grøn...

Må dog indrømme at jm skøn i sidste uge på 2000 gr dog havde rystet mig lidt... Derfor var det endnu mere lækkert at det er en go kampvægt! ♥ Skønne barn! Fik klar til fødsel af lægen så nu er jeg bare spændt!! På onsdag vil jeg være 37+0 så NU kan de veer bare komme an;)!

Nu glæder jeg mig bare til at se bebs IRL

Kh Kirle♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Jeamie-vb

Synes godt nok også der er stor forskel på de jm, og deres skøn af vægten.. Men 2000g kan jeg nu godt forstå rystede dig blink... 

Hvordan går det ellers med dig ? Øm, tung, træls, super energi bundt ?

Bliver spændende smile... Billedebevis må meget gerne sendes smile smile

Anmeld

3. februar 2012

Polyp-vb

God fornøjelse...eller held og lykke - en sand fornøjelse er det jo ikke, før det er overstået!

Februar børn er fine og kloge børn!wink

Anmeld

3. februar 2012

Titte-vb

Aii hvor er det dejlig læsning ;0) og nu kan du jo så bare vente på at han er helt klar til at komme ud! Og dejligt at din glukose belastning gik fint ;0) Sådan kommer jeg til at nægte hvis det er for det kan jeg ikke tåle efter min gby operation ;0) Men jeg satser på at jeg slipper for gener under min graviditet, satser på at det er en superbaby der spirer og som ikke giver mig kvalme ;0) Pøj pøj med fødslen, din er jo nært forestående ;0)

Anmeld

3. februar 2012

als-vb

Ja så kan fødslen jo bare komme. :)

Anmeld

10. februar 2012

Kirle-vb

Jeamie SKREV:

Synes godt nok også der er stor forskel på de jm, og deres skøn af vægten.. Men 2000g kan jeg nu godt forstå rystede dig blink... 

Hvordan går det ellers med dig ? Øm, tung, træls, super energi bundt ?

Bliver spændende smile... Billedebevis må meget gerne sendes smile smile

Ja 2000 gr var lige lidt nok syntes jeg ;)

Elelrs har jeg det fint er træt med træt på... Nogle bidende plukveer og ellers bare ja venten :) Og ikke mindst forberedelse ;)

Anmeld

10. februar 2012

Kirle-vb

Polyp SKREV:

God fornøjelse...eller held og lykke - en sand fornøjelse er det jo ikke, før det er overstået!

Februar børn er fine og kloge børn!wink

HAhaha februar børn er geniale ;) Ej det ved jeg jo ikke endnu men tiden må vise om jeg finder ud af det :D

Og nej fødslen skal liige overståes OGSÅ er det fint :) Må nu sige at jeg denne gang glæder mig til fødslen ala en tumpe som i Kun en tumpe frygter ikke havet ;) Så jeg er klar, bebs er klar nu skal vi bare finde en dag sammen mig og bebselebs ;)

Og tak!

Anmeld

10. februar 2012

Kirle-vb

Titte SKREV:

Aii hvor er det dejlig læsning ;0) og nu kan du jo så bare vente på at han er helt klar til at komme ud!

Og dejligt at din glukose belastning gik fint ;0)

Sådan kommer jeg til at nægte hvis det er for det kan jeg ikke tåle efter min gby operation ;0)

Men jeg satser på at jeg slipper for gener under min graviditet, satser på at det er en superbaby der spirer og som ikke giver mig kvalme ;0)

Pøj pøj med fødslen, din er jo nært forestående ;0)

Og tillykke til dig smukke!!!! <3 <3 Igen ;) Synes det er så skønt at du har en spire i maven <3

Og ja det er nemlig skønt at få afvide alt ser fint ud og nu mangler vi så bare at ja veerne kommer og ja showet begynder ;)

Ja heldigvis er mine gb altid fine. Og kan jo godt forstå at de ikke har pengene til at udrede mig for renal glukosari som højst sandsynligt er det jeg har og som er ganske ufarligt når de *bare* kan sende mig til gb i stedet for.

Jeg vidste slet ikke at gby ikke kan få gb men giver jo god mening med madindtag osv. Så må du få nogle blodprøver fra fingeren af. Det fik jeg hos min egen læge og fik grønt lys på den...

Og selvfølgelig får du en superbaby - den har jo en supermor <3 Og mht kvalme mm tjjjaaaaa nu må vi se ;)

Og tak for ønskerne :) Jeg glæder mig til fødslen :D

Anmeld

10. februar 2012

Kirle-vb

als SKREV:

Ja så kan fødslen jo bare komme. :)

Ja... vildt ikke? :) :) :) :) Det er helt ufatteligt :)

Hvad med dig? How goes??? :D

Anmeld

10. februar 2012

Rita-vb

Held og lykke med den forestående fødsel :) Gik du over tid første gang? Jeg husker tiden fra termin og frem til fødslen som værende alt for lang og meget dræbende - især sidste gang hvor jeg gik 15 dage over :pinch:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.