Titte SKREV:
Aii hvor er det dejlig læsning ;0) og nu kan du jo så bare vente på at han er helt klar til at komme ud!
Og dejligt at din glukose belastning gik fint ;0)
Sådan kommer jeg til at nægte hvis det er for det kan jeg ikke tåle efter min gby operation ;0)
Men jeg satser på at jeg slipper for gener under min graviditet, satser på at det er en superbaby der spirer og som ikke giver mig kvalme ;0)
Pøj pøj med fødslen, din er jo nært forestående ;0)
Og tillykke til dig smukke!!!! <3 <3 Igen ;) Synes det er så skønt at du har en spire i maven <3
Og ja det er nemlig skønt at få afvide alt ser fint ud og nu mangler vi så bare at ja veerne kommer og ja showet begynder ;)
Ja heldigvis er mine gb altid fine. Og kan jo godt forstå at de ikke har pengene til at udrede mig for renal glukosari som højst sandsynligt er det jeg har og som er ganske ufarligt når de *bare* kan sende mig til gb i stedet for.
Jeg vidste slet ikke at gby ikke kan få gb men giver jo god mening med madindtag osv. Så må du få nogle blodprøver fra fingeren af. Det fik jeg hos min egen læge og fik grønt lys på den...
Og selvfølgelig får du en superbaby - den har jo en supermor <3 Og mht kvalme mm tjjjaaaaa nu må vi se ;)
Og tak for ønskerne :) Jeg glæder mig til fødslen :D
Anmeld