Har født i Oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Englemor81-vb

Har født en dejlig, sund og rask dreng d. 22.10.2011 - Nichlas

Han fik noget lysterapi i et par døgn, da han fik kraftig gulsot, da han hellere ville falde i søn ved brystet, end at spise ved det og tabte sig dermed også over ca. 400 gram.

Nichlas har bla. døjet med en del arp og jeg har efterhånden fået bugt med det nu.

Kunne se der ikke var nogen tråd fra oktober, så derfor syntes jeg det var på sin plads at også den månede blev nævnt ;-)

Mvh Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Jeamie-vb

Det synes jeg er dejligt :). Kan være der kommer flere til når du er startet på det :).

Jeg har selv født i oktober, men det er helt tilbage i 2008, så det gælder ikke helt ;)

Anmeld

2. februar 2012

Webredaktøren-vb

Tillykke med den lille :) Har også en dejlig oktober-dreng, der dog er 5 år nu ... puha, som tiden går :woohoo:

Anmeld

6. februar 2012

babytrunte-vb

Jeg ahr født en skøn lille pige i oktober - 4 oktober. Hun er næsten lige blevet døbt, Emma.

Var 52 cm og vejede 3680g. Blev taget ved planlagt kejsersnit, da hun sad op og bestemt ikke ville vendes.

I morgen kommer vores sundhedsplejerske, vi skal bla. snakke om skemad. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Tror Emma er klar, hun sidder i hvert fald ofte med åben mund og rækker munden ud efter ting. Følger med når vi spiser og er begyndt at vågne om natten igen.

Anmeld

6. februar 2012

babytrunte-vb

Men rigtig god ide med at starte en tråd op for den måned...

Anmeld

7. februar 2012

Miller---vb

Hejsa :)

Jeg fødte d.25 oktober en dejlig lille dreng på 50 cm og 3240. Han skal døbes på søndag og kommer til at hedde Malthe. Meget hurtig fødsel på kun 3 timer.. selvom det er mit første barn.

Han blir stadig ammet 100%, men glæder mig til hans 4 mdrs besøg, da han først vil falde i søvn mellem 22-23 hver aften og skifter meget med at vågne hver 1½-2 time om natten, eller tage 3-4 timer af gangen. Så min tanke er også ved at være, om han blir mæt nok kun af mælken.

Anmeld

9. februar 2012

Englemor81-vb

Hej.

Den 7/10-11 fødte jeg en dejlig lille pige på ca 50 cm og 3030 gram.

Det var en hård omgang, men hun er det hele værd. smile

Min dejlige datter hedder Lea og er mit første barn. Jeg kunne kun amme hende de første 3 uger og måtte gå over til MME. I morgen kommer sundhedsplejesken og vi skal prøve at give hende lidt grød. Det bliver spændende at se, hvad hun siger til det.

Lea er et dejligt nemt barn. Sover godt både om dagen og natten. Er glad stort set hele tiden og snakker meget o-telefon

Det var lidt her fra. Rigtig god dag til jer alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.