Enæggede trillinger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.643 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Titte-vb

Kan man blive gravid med enæggede trillinger? Troede man kun kunne få enæggede tvillinger, men hørte en den anden dag der fortalte, at hun i en inst har passet enæggede trillinger :unsure:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Jeamie-vb

Hmmm jaaaa.. mener der for nogle år siden var et par fra USA der fik ènæggede trillinger. Via kunstig befrugtning.... Men det skulle være 1 ud af mange millioner.. hundreder millioner-noget... ermm... 

Anmeld

29. januar 2012

als-vb

Ja det kan man sagtens. Enæggede betyder jo at et æg har spaltet dig for mange gange. Ofte er det kun tvillinger, men kan sagtens blive flere. Ofte er enæggede et resultat af naturlig unfangelse. Så et program med folk der have trillnger og firlinger både enæggede og tve.

Anmeld

29. januar 2012

Titte-vb

Okay ;0) tak for svar!

Anmeld

29. januar 2012

Jeamie-vb

Er det et lille ønske eller et 'uuh' ? smile

Anmeld

30. januar 2012

Titte-vb

Det er bestemt ikke et ønske, men mere en undren.. havde aldrig hørt om det før, og den dame der fortalte det, var sådan lidt, hmmm.... jeg ved bedre end dig agtig! Så jeg betvivlede hendes viden!

Anmeld

31. januar 2012

kongster-vb

Jeg har også kendt en-æggede trillinger. Og vores underbo har trillinger, hvoraf de to er en-æggede og den sidste så er af et andet æg, men stadig trilling med de to andre. Hvad er odds for det??? Så mange mærkelige kombinationer er mulige...

Anmeld

31. januar 2012

Polyp-vb

sådan en trillingekombination kender jeg også - og begge enæggede trillinger har fået enæggede tvillinger 'by nature'...den sidste er barnløs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.