Børn til koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

kongster-vb

Jeg går ikke til mange koncerter, men min mand har købt billetter til Rammstein i februar. Min datter på 11 ville elske at komme med, men er det for voldsomt for en 11-årig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Pia S-vb

Han må også gerne tage mig med. Men jeg synes, det ville være for voldsomt at tage en 11-årig med. Deres koncerter har ry for at være meget voldsomme og det kan deres fans jo også være (naturligvis ikke din rolige mand og mig wink)

Anmeld

24. januar 2012

Jeamie-vb

Næææ det synes jeg nu ikke. Kender et par stykker der også har tøser i den alder og de kommer også til koncerter. Det er dog mere Joey Moe, Julie Berthelsen osv, så lidt en anden kategori. Men er det ikke bare med at tage nogle gule øredutter med og ellers holde lidt afstand fra de forreste rækker og større flokke der hopper ? smile... 

Det er da fedt at ha en tøs på den alder man kan begynde at lave sådan noget med smile

Anmeld

24. januar 2012

Webredaktøren-vb

Jeg havde min datter med til Pink-koncert i sommer i Parken (hun var 7 år).

Vi valgte så at sætte os op på side-tribunerne, så hun både kunne se, og så det ikke virkede alt for vildt.

Hun blev også udstyret med store høre-bøffer, da der jo spilles højt til koncerter o-trompet

Det var en god oplevelse, men nødvendigt med siddepladser, for ellers havde hun intet kunne se. Tidsmæssigt var det lige på grænsen, for mod slutningen var hun meget træt, for normalt kommer hun i seng ved 20-tiden...

Ellers vil jeg faktisk synes, at det er rigeligt fint med Åh Abe-koncerter midt på dagen, og hvad den slags ellers hedder, hvor det er arrangementer rettet mod de små.

Anmeld

25. januar 2012

kongster-vb

Åh abe er hun nok for stor til :-) 

Jeg ville ikke have betænkeligheder hvis det var Sys Bjerre (som hun også er vild med) eller sådan noget, men har også hørt at Rammstein er voldsomme til koncerter. Nogen der har set deres shows live?

Anmeld

25. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har ike set deres show live, men dog flere udsendelser..

Hvis hun er vild med dem, og din mand er indstillet på det ikke er en aften i fadøllens tegn, så ville jeg da lade hende komme med.

Sandsynligheden for hun synes det er det fedeste er nok noget større, end for at det er for vildt. Hun har jo sin far med, og skulle det ske at hun virkelig ikke bryder sig om det, må han jo bare tage hjem med hende - rammstein kommer nok forbi en anden gang også.

Anmeld

25. januar 2012

kongster-vb

God pointe dittelouisea! Og hun vil helt sikkert synes det er fedt!

Anmeld

26. januar 2012

Ida-s-vb

Skægt - vi har faktisk lige haft den samme diskussion. Farmand har købt billetter til Rammstein, sønnen på 10 er en stor fan og hans far synes de skal afsted. Og jeg har altså nedlagt veto, jeg synes IKKE det er et arrangement for børn. Er enig i at det kunne være okay med et andet type band, jeg ville have sagt ja til Rasmus Seebach eller Grøn koncert, men det her er simpelthen for voldsomt. Min mand er stadig ikke helt enig, men respekterer mit syn på sagen og har inviteret en kammerat med i stedet.

Anmeld

27. januar 2012

Elverpigen-vb

Jeg har selv set Ramstein to gange live, det er en total fed oplevelse. De har rigtig meget ild og fyrværkeri, og spiller meget højt cool. Hverken min mand eller jeg hører til dem der absolut skal stå oppe foran, så vi finder altid et sted i midten og der er puplikum som regel ok.

Men søg lidt på Youtube, hvis du er i tvivl om deres koncert er for voldsom til jeres datter. Der ligger en del optegelser der.

Anmeld

25. februar 2012

Ida-s-vb

Hvordan endte det, Kongster? Kom din 11-årige med? Min mand tog jo afsted med en kammerat. Det var en fantastisk koncert, kunne han berette, men han måtte alligevel efterfølgende give mig ret i, at det var godt han lod vores søn blive hjemme. Ikke så meget på grund af showet, men fordi der altså var en del hoppen og skubben blandt publikum, som kunne være svært at undgå. Det er jo ikke så galt, når man sådan får ret... :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.