På vej til nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Zelania

Ja de damer så er det min tur! Uh jeg er virkelig bare nervøs for om tallene er i orden! Håber i vil krydse fingre for mig i dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zelania skriver:

Ja de damer så er det min tur! Uh jeg er virkelig bare nervøs for om tallene er i orden! Håber i vil krydse fingre for mig i dag!!

alt hvad der kan krydses!
og selvfølgelig er alt som det skal være søde!
krams

Anmeld

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Held og lykke...

Det skal nok gå. Det er jo trods alt meget meget få, der får dårlige tal Glæd dig til at se baby.

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

Glæd dig... Det er så fantastisk... Krydser alt hvad jeg kan og har...

Anmeld

8. september 2009

Nanna1985

Pøj Pøj

Anmeld

8. september 2009

LineD

Noget nyt? Kan næsten ikke holde ud at krydse mere

Anmeld

8. september 2009

Zelania

Hej igen, så er vi tilbage hjemme.

Alt gik fint så vidt de kunne se. Men min blodprøve skal tages om på torsdag så kunne ikke få nogen tal på i dag

Men det var rigtig sjovt at se den. Til at starte med hoppede den vældigt. Men da nakken skulle måles gad den bare ikke flytte sig, så måtte være derinde en time ekstra, med utallige hoppeture, ned af trapper osv, desuden blev den også puffet en del til, men det var den da bedøvende ligeglad med. Da vi så skulle havde den scannet nedefra, så kunne den godt lette måsen hehe!

Men det var en fantastisk oplevelse at se den.

Fra spire til Spunk

Knus fra Zelania

Anmeld

8. september 2009

Vingummien

Zelania skriver:

Hej igen, så er vi tilbage hjemme.

Alt gik fint så vidt de kunne se. Men min blodprøve skal tages om på torsdag så kunne ikke få nogen tal på i dag

Men det var rigtig sjovt at se den. Til at starte med hoppede den vældigt. Men da nakken skulle måles gad den bare ikke flytte sig, så måtte være derinde en time ekstra, med utallige hoppeture, ned af trapper osv, desuden blev den også puffet en del til, men det var den da bedøvende ligeglad med. Da vi så skulle havde den scannet nedefra, så kunne den godt lette måsen hehe!

Men det var en fantastisk oplevelse at se den.

Fra spire til Spunk

Knus fra Zelania

Lyder super godt

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Dejligt at alt var som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.