Hvor mange timers søvn får I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Webredaktøren-vb

Nu er det weekend -jubii... og jeg kan så sove længe i morgen o-klapperi

I hverdagen får jeg typisk kun seks timers søvn, og det er jo faktisk en smule mindre, end hvad der anbefales... men mine børn vågner nu kun yderst sjældent om natten smile

Hvor meget søvn får I i dagligdagen? Og er det nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

kongster-vb

Har vi ikke lige haft den? Nå, men jeg får 6-7 timers søvn hver nat, hvoraf den sidste halve time er med vækkeuret på snooze og derfor nok ikke så effektivt :-) I weekenden sover jeg 8-9 timer pr nat

Anmeld

20. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Hvis jeg er så heldig at mine unger sover en hel nat får jeg 6-7 timers søvn...og nej jeg kunne bruge mere end det. Men jeg går i seng klokken 22, falder i søvn omkring klokken 22:30 og så står den mindste op klokken 05:30 :blink: Det samme gælder i weekenderne. Glæder mig sindsygt meget til at mine børn begynder at sove ordentlig, sove lidt længere end idag, selv kan stå op og tage deres morgenmad....... Før jeg fik børn sov jeg ofte 9-10 timer hver nat ;) Det var SÅ skønt og der frem til at den tid kommer igen :P

Anmeld

20. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Børnene bliver puttet kl 20, og så er der ro i huset. Hver aften beslutter jeg mig for at gå i seng tidligst kl 22, men ofte smutter tiden mens jeg sidder her foran puteren opg så nærmer den sig midnat.

I hverdagen vågner ungerne mellem 6-7, da stig virkelig larmer når han står op. Vækkeuret larmer ½ time, derefter smækkes der med skuffer, låger og døre mens han skælder ud over han er kommet for sent op.

I weekenden bliver kl gerne 8 inden ynglet vågner, og så plejer stig at bage boller, mens jeg gasser i sengen med Alma og Adam.

Jeg er elendig til det der med middagslur, mens jeg barsler. Jeg bliver hammer sur, groggy og irriteret. Så det er ikke selve søvnen der er vigtig, men mere det med lige at få ro til at koble ud. DET gør underværker hvis jeg er træt.

Men er visr generelt godt med på søvn-fronten.

Anmeld

23. januar 2012

als-vb

jeg går i seng omkring kl 22 og så ringer vækkeuret kl 05.55 og der står jeg op. Det er ok, men kunne da godt bruge en time mere. I weekend går jeg nogenlunde i seng samme tid og står op når tøsen vækker mig, alt mellem 6.30 og 7.45.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.