Har jeres børn Apple-produkter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Webredaktøren-vb

I min datters klasse (2. klasse) har størstedelen i klassen allerede deres egen iPod Touch, hvilket jeg synes er ret vildt, for den er jo ikke helt billig wassat

Min datter fik også en i julegave, da det stort set var det eneste på ønskesedlen, og hun drømmer da også allerede om iPhone og MacBook, men der kommer hun til at vente længe ...wink

Har jeres børn 'æble'-produkter eller har de endnu ikke efterspurgt det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Polyp-vb

SØNNIKE HAR EN IpOD TOUCH SOM HAN ER MEGET GLAD FOR og en iPhone 3G som stort set aldrig har virket, så nu har han 'nedgraderet' til en Sony Experia, som kan det samme og virker upåklageligt

Macbook er også på hans ønskeliste, men han er nu ret glad for sin HP Pavillion, som han fik i kombineret jule- og fødselsdagsgave fordi skolen nærmest har forlangt at de har deres egen laptop til terminsprøver og eksamener...

Jeg hverken kan eller vil betale for æbleprodukter - synes de er overdrevent dyre og de kan jo ikke noget som de andre ikke kan - ok designet er flot, men de er jo så besværlige når noget ikke virker - HP bytter bare til nyt produkt eller reparerer uden bøvl når der en sjælden gang er noget (ved jeg fra arbejdet)

Anmeld

20. januar 2012

kongster-vb

Mine unger er helt syge efter æbler - jeg er knap så begejstret. Datteren har selv sparet sammen til en ipod touch og sønnike fik én i fødselsdagsgave (han plagede hele tiden om at låne faderens iphone, så det er fint at han fik sin egen ipod) De bruger dem som spillemaskiner, kamera, musikafspiller og til film, så jeg ser det som alternativ til Nintendo, som også er dyr. Og så kan ipod'en trods alt noget mere end Nintendo. Generel synes jeg Apple produkter er urimeligt dyre og jeg bryder mig ikke om deres forretningsmodel og lukkede systemer. Ville aldrig købe en ipad - simpelthen for dyr i forhold til hvad jeg ville bruge den til.

Anmeld

20. januar 2012

Webredaktøren-vb

Polyp SKREV:

Jeg hverken kan eller vil betale for æbleprodukter - synes de er overdrevent dyre og de kan jo ikke noget som de andre ikke kan - ok designet er flot, men de er jo så besværlige når noget ikke virker - HP bytter bare til nyt produkt eller reparerer uden bøvl når der en sjælden gang er noget (ved jeg fra arbejdet)

Her på redaktionen arbejder vi nu alle på Mac, og der er stort set aldrig driftproblemer. Da vi sad med PC stod den til gengæld på support og maskiner der crashede igen, igen og igen, så jeg er blevet omvendt... det tog sin tid, men jeg vil næsten gå så langt som at sige, at Steve Jobs har været medvirkende til at øge min livskvalitet laughinglaughing

Anmeld

20. januar 2012

als-vb

Det er hun ikke gammel nok til endnu, så bliver faktisk lidt spændende at se hvad der er top moderne når hun om et par år skal til at begå sig i den digitale verden. Vi har en ipod derhjemme som jeg mest af alt bruger som netadgang. Men ville gerne have en ipad gider bar eikke give pengene for den. Men tror kæresten har købt en eller anden tablet til mig i fødselsdagsgave. Men nu får vi at se her om en måned om det holder stik. Troede jo også jeg ville få vinterstøvler i julegave men fik en diamantring han selv havde designet :O

Anmeld

21. januar 2012

Jeamie-vb

Hmmm han har ikke Apple produkter til sig selv, men vi har noget forskelligt af det stående rundt omkring i huset... Hvor der så er adgang til diverse spil. Han er 3 år så at købe en sådan udelukkende til ham, ville jeg syntes var lidt perverst smile... Han kan bruge det vi har og ellers har han en V-smile til hans tv, som kan tåle diverse trælse udbrud når det ikke lige køre som han vil... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.