Hvor er jeres drømmejob?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

Webredaktøren-vb

En ny undersøgelse viser, at Google og Novo topper som drømmearbejdsplads blandt akademikere... og

Personligt ville jeg da nok heller ikke takke nej, hvis jeg pludselig blev headhuntet til Googles hovedsæde laughing

Hvis der var frit valg på alle hylder, hvilket firma/arbejdsplads ville så være jeres drømmearbejdsplads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Polyp-vb

min egen - som vinder af el gordo - kunne jeg nok finde på noget sjovt ;-)

Var rigtig glad for at være hos Ernst & Young i sin tid - fordi de troede på, at de havde ansat folk, der kunne  deres kram og derfor ikke blandede sig i hvordan man kom fra A-Z, bare man kom frem i tide med et godt resultat samt havde en god balance mellem arbejde og privatliv - dvs man kunne i vid udstrækning selv bestemme om man ville arbejde hjemmefra en gang imellem...det gjorde jeg så fast en dag om ugen - så var der tid til at komme til bunds i større læseopgaver uden afbrydelser + sove længe, når jeg havde været på mødekald fra 24 - 02 om natten ;-)

Anmeld

20. januar 2012

kongster-vb

Jeg elsker at arbejde med uddannelse og ville meget gerne være pædagogisk leder eller studieleder på et universitet. Men jeg er måske på vej - skal til en spændende jobsamtale på tirsdag....

Anmeld

20. januar 2012

als-vb

uh hvis jeg helt selv måtte vælge var jeg hjemmegående. Eller meget deltid. Hvis vi skal blive på arbejdsmarkedet ved jeg det faktisk ikke. Er lidt i vilrede. Har pt gode arbejdstider, gode forhold osv. men firmaet er blevet meget omstruktureret og fokus har ændret sig til frihed under ansvar til måling i hoved og r... og det er nok ikke lige mig. Jeg arbejder heller ikke som det jeg er uddannet til, men ved faktisk heller ikke om det er det jeg vil. Jeg overvejer meget hvad der skal ske med mig på karrierestien efter barsel. Men arbejdsmarkedet er jo heller ikke rigtig til de vilde udfoldelser pt. Jeg vil gerne have et arbejde der har større betydning. Ligenu føler jeg at det er ligegyldigt. ER ikke lige som om at der er en stor forskel på om jeg er eller ikke er på mit arbjde. Ikke ligesom en læge ol. der gør en forskel. ikke at dte lige er læge jeg vil være.

Anmeld

20. januar 2012

Meesalith-vb

Helt klart som evighedsstuderende. Jeg egner mig perfekt som studine :-) Ellers skal det være på et bibliotek som eventmager/kulturformidler. Ville også egne mig til frontpersonale, men har ikke uddannelsen til det. Er pt i feltpraktik på et bibliotek for at prøve det af og bagefter skrive en opgave i organisationsanalyse :-)

Anmeld

20. januar 2012

Titte-vb

Det tror jeg faktisk jeg har fået nu! Starter jo om lidt som Daglig pædagogisk leder, glæder mig vildt til udfordringen!

Anmeld

20. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg er nødt til at arbejde med noget ledelse - inden for omsorg.

Jeg har været daglig leder af en større wellnessklinik, og det var et rigtig fedt og alsidigt job, men kan ikke forlige mig med så mange arbejdstimer og helt små børn.

Så nu går jeg igang med ssa-udd, som også er helt i min ånd. Jeg kan godt lide at hjælpe folk og virkelig gøre en forskel i det daglige, om det så er at skifte ble på en døende og eller lave kunstige negle på en brud.

Efter nogle år begynder jeg at kede mig, så skal der noget mere udfordring til, og det er her jeg er helt sikker på det skal være noget leder af en slags.

Når børnene er store er jeg ikke i tvivl om jeg åbner min eget spa, samt wellnessskole. Det er det jeg inderst inde vil, og i mellem tiden kan jeg tilegne mig nogle forskellige kompetencer.

Anmeld

20. januar 2012

Signe1704-vb

Hvis jeg helt selv kunne vælge ville jeg være selvstændig indretningsarkitekt og indrette for alle de rige og kendte + til blade mm.

Jeg kunne nu også godt fungere som hjemmegående med økonomi til at tage alle de kurser jeg ville.

Ellers som evighedsstudent (er netop startet i skole igen og GUUUUD hvor er det dog skønt).

Anmeld

21. januar 2012

Jeamie-vb

Hmm jeg tror det er det jeg har nu... Selvstændig herhjemme, med daglig tilgang til dyr.

Drømmene har jo i årenes løb ændret sig. Ville gerne ha været dyrlæge, zoolog ell, men jeg var simpelthen for urolog til at kunne koncentrere mig i alle de år smile. Så var gardehusar oppe at vende men kom lidt tilbage til det andet, med dyr.

Min far var dyrepasser for omkring 117år siden, og jeg har sidenhen været så heldig at arbejde sammen med en del dyrlæger..... 

Anmeld

24. januar 2012

babytrunte-vb

Min største drøm er helt klart at kunne leve af at lave gymnastik. Det har jeg villet lige siden jeg var barn. Men det er jo ikke helt nemt.

Nu ville jeg gerne igang med en uddannelse som neurofysiologiassistent. men uddannelsen kan kun tages på fyn og jeg bor i Kbh. Økonomi, baby og en mand der har skiftende arbejdstider kan ikke helt kombineres med skolegang på fyn, så det må vente lidt endnu.

Leger dog lidt med tanken om hvad jeg skal lave efter barsel. Har et skønt job, men ved der er sket rigtig meget mens jeg har været væk. Så, hvem ved.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.