Hvor er vi nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Sweet1978

Jeg har smidt 2 kg. igen (stilstand ovre) nu nede på 95,1kg. Vidste jeg kunne bare lige et bump på vejen og Nadia skulle fejres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Smukkert

Jeg har smidt 2 kg. igen (stilstand ovre) nu nede på 95,1kg. Vidste jeg kunne bare lige et bump på vejen og Nadia skulle fejres.

Super godt!
Det går den rigtige vej .

Jeg har siden igår tabt 200 gram.
Siden d. 3 september 1,3kg.

Jeg har fundet ud af hvor nemt det er at lave havregrød i mikroovnen, så det består min morgenmad af hver dag. Indeholder 177 kalorier pr. måltid.

Man tager bare 1dl havregryn og 2dl vand - smækker det i mikroovnen i 2-2,20 minutter.
Putter godt med kanel på (0kcal, men godt for forbrændingen ) og lidt flydende sødemiddel (0kcal).
Så det eneste der "feder" i denne ret er den  ene dl havregryn.

_____
Har i andre nogle  sunde og nemme opskrifter?

Anmeld

8. september 2009

ivfmarie

Jeg er faktisk hvor jeg skal være... plus et par hundrede gram.

Mærkeligt egentligt... Det plejer at være de sidste 2 kilo der bare NÆGTER at forsvinde. Og de er altså forsvundet i løbet af de sidste par uger, nærmest uden at jeg har gjort noget for det. MEN jeg hva været noget stresset i denne periode, men nedsat appetit som følge deraf - og det er selvfølgelig det der har gjort det.

Nu skal jeg bare holde mig hvor jeg er, og så vil jeg gerne "trimmes" lidt.. Altså strammes lidt op her og der

Marie

Anmeld

8. september 2009

Honningblomst

Ihh, altså...hvor er du sej...tillykke med de to kilo, så kører det bare igen.

Jeg er på de kilo jeg jo nok skal være, selvom jeg stadig gerne vil to kilo længere ned og det prøver jeg så på imens jeg ved at jeg holder fokus.
Præcis i dag er der kun 3 uger til at jeg kan starte på løb og svømning og så tror jeg ikke jeg skal brokke mig mere. Min mave er blevet virkelig flot og helt naturligt, hvilket var det vigtigste for mig...så skal jeg bare finde på hvad jeg skal have lavet næste gang...

Knus til dig...
Eva

Anmeld

8. september 2009

Sweet1978

T231109 skriver:

Super godt!
Det går den rigtige vej .

Jeg har siden igår tabt 200 gram.
Siden d. 3 september 1,3kg.

Jeg har fundet ud af hvor nemt det er at lave havregrød i mikroovnen, så det består min morgenmad af hver dag. Indeholder 177 kalorier pr. måltid.

Man tager bare 1dl havregryn og 2dl vand - smækker det i mikroovnen i 2-2,20 minutter.
Putter godt med kanel på (0kcal, men godt for forbrændingen ) og lidt flydende sødemiddel (0kcal).
Så det eneste der "feder" i denne ret er den  ene dl havregryn.

_____
Har i andre nogle  sunde og nemme opskrifter?

Nemme ved jeg ikke vi laver meget rodfrugter til aften i stedet for karfofler - en sagde til mig de indeholdt meget mere næring - kartofler er bare tom fyld.

Jeg har længe lavet havregrød til Danielle om morgenen på den måde bare en mindre portion.....

Anmeld

8. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Ihh, altså...hvor er du sej...tillykke med de to kilo, så kører det bare igen.

Jeg er på de kilo jeg jo nok skal være, selvom jeg stadig gerne vil to kilo længere ned og det prøver jeg så på imens jeg ved at jeg holder fokus.
Præcis i dag er der kun 3 uger til at jeg kan starte på løb og svømning og så tror jeg ikke jeg skal brokke mig mere. Min mave er blevet virkelig flot og helt naturligt, hvilket var det vigtigste for mig...så skal jeg bare finde på hvad jeg skal have lavet næste gang...

Knus til dig...
Eva

Tak og ti fire at du er så glad for din mave så var det jo det hele værd, tiden uden bad mm. smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.