Barnevogn - hvad er vigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Webredaktøren-vb

Hvilke kriterier er/var vigtige for jer, når I vælger barnevogn?

Var prisen afgørende? Måtte den være brugt? Eller var det modellen/looket, der var afgørende for jeres valg?

Jeg gik efter en combi-vogn, da vi jo bor i byen. Den skulle derfor ikke fylde for meget, hvis vi skulle med bus og så var det skønt ikke også at skulle investere i en klapvogn smile

Hvad valgte I udfra?

Står I midt i et køb, kan I finde inspiration i vores barnevognsguide her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

als-vb

For mig var det
holdbarhed, skulle bruges til flere børn.
Let når der skal gåes meget og køres op og ned af rampe næsten daglig
Ligge længde så den kunne bruges til hun var færdig med middagslur

Anmeld

18. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Hvor os ar det liggende længde, de skulle kunne være i den så længe som muligt, den skulle kunne bruges til lillebror, den skulle være nem at gå rundt med og transportere og den skulle ikke fylde ret meget når vi skulle have den med i bilen. Og så skulle den være sort wink om det var en odder, brio eller en emmaljunga det var lige meget, den skulle bare være behagelig at gå med. Om det var sidste års model, en sprit ny model eller andet det var også lige meget.....

Anmeld

18. januar 2012

Hobitten-vb

Vi købte en brugt. Farve og mærke var ikke så vigtig, bare den var solid. Skulle kunne holde til de børn vi skulle have.

Og det kan den :)

Vi gik efter en med knækstyr, fordi de kan stilles højest, og der er meget højdeforskel på min mand og mig. Vi skulle gerne kunne gå med den begge to.

Den skulle også have gode liggemål.

Anmeld

6. marts 2012

Sasibe-vb

Vi havde følgende kriterier:

1) Stort liggemål, da han skal kunne bruge den i længe!

2) Den skal kunne holde til kommende søskende.

3) Den skal være let at holde

4) Den skal kunne holde til både by og skov.

- og vi er glade for den!

Anmeld

6. marts 2012

Titte-vb

Vi står over for at skulle vælge en barnevogn. Og i den forbindelse går vi efter liggemål, så langt som muligt, at den er god at navigere med i alle terræn, at den er godt isoleret, at den er nem at klappe sammen, og at den opfylder gældende lovgivning. Så for os kommer valget til at stå mellem Emaljunga og en Odder

Anmeld

6. marts 2012

Signe1704-vb

Titte: Vi købte en Odder. Den var jeg så glad for at jeg får helt ondt i maven ved tanken om at den er solgt wink

Det er den eneste hvor stellet er galvaniseret - dvs at den ikke ruster så nemt (vores klapvogn - Teutonia - begyndte at ruste efter en måned     w00t  ). Derudover har den fuld ramme under kassen og kan derfor holde til et søskendesæde hvis det skulle blive aktuelt.

Vi brugte vores til to børn og jeg er sikker på at den kan holde til mindst to mere. Man kunne slet ikke mærke at den var brugt (stellet havde slet ikke givet sig) og den var stort set som ny at se på. Jeg har anbefalet alle at købe odder og dem jeg kender der har haft en har været ligeså tilfredse som os.

PS vores kriterier var :

Stort liggemål

Fast i stellet

Noget der virkede som god kvalitet

Metalkurv under

Anmeld

7. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Vores emaljunga har også et stel der ikke ruster så let....om det er galvaniseret eller hvad det ved jeg.....men nu har vi haft den i 5 år og der er ikke en plet rust på overhovedet og den har været ude i alt slags vejr, på stranden, i skoven osv.

Anmeld

7. marts 2012

Ayaz-vb

For at vælge den rigtige  barnevogn bør man som forældre primært g're klart med  hvad den skal bruges til:)? 

laughing Skal den stå udenfor???:

smile  Skal den kunne klappes sammen og ligge i et babagerum???

coolOg hvor længe man forventer at skulle bruge den?

laughingOm barnevognen skal gå til arv til søskende somi selv beskriver det:))

Jeg synes Jo flere overvejelser man har gjord, Jo nemmere bliver det at finde den  helt rigtige barnevogn    til en rigtig God pris Eller hvad:)))??o-klapperi

Vi har lige været i Tyskland besøg hos svigerforældrene og der fik vi en super fed barnveogn som den hedder 3 i en:) )Den er lille sort  kan køres let - den kan klappe sammen. kan bruges tilsommer har samt aotosto osv---- Vi er utrolige glade for den da den er super smart:)))---

Anmeld

8. marts 2012

babytrunte-vb

Vi købte en emmaljunga, som vi er helt vildt glade for. Den har langt liggemål, er virkelig god at køre med. Jeg kan godt li at den har store hjul så den nemt kan komme ind i bussen, når bussen ikke 'vil' sænkes.

Jeg gik meget op i at den føltes stabil. Jeg havde hørt for mange historier om barnevogne af nogle mærker som efter brug 1 år til 1 barn, klappede sammen med barn nummer 2 i. Så er gået uden om de mærker. Ikke fordi jeg nødvendigvis så er mere sikker, alt kan jo ske, men havde bare kun hørt godt om emmaljunga.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.