Forårsfornemmelser og husprojekter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Jeamie-vb

I min gamle gigtplagede krop syntes jeg at kunne mærke en snert af foråret... selvom èn af de lokale bønder for et par dage sagde 'jaaa vi har jo stadig 'den hidsige' tilbage...' Huh ? - tænkte jeg et kort øjeblik og overvejede om det var føllet fra sidste år han mente..meeen det var så februar måned han mente... 

Men har i nogle projekter i sparer op til ? Skal ha gang i så snart den første varme kommer frem ?

Her i huset overvejer vi feks kraftigt at få sat en vindmølle op. En umiddelbar super ide men er faktisk lidt nervøs om det der egentlig synes billigt hurtigt kan vise sig at blive pålagt diverse afgifter... når det bliver 'moderne'. Vi har i forvejen solceller, og idèen om en vindmølle er ret lokkende. 

Ellers trænger hus og stalde til lidt kalk.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Signe1704-vb

Vi overvejer kraftigt at få jordvarme. Etableringsudgifterne er tjent hjem på 7 år og derefter er det ren besparelse samtidig med at det er miljørigtig opvarmning.

Ellers står den på at få lavet et ekstra værelse, flyttet et par døre og efter-isoleret stuen. Bare for at nævne de projekter der forhåbentlig bliver klaret i år. Og så skal vi have malet huset færdig - vi nåede det ikke helt sidste år.

Længere ude i fremtiden står den på nyt køkken og bad, male og genindrette stuen og så skal vi have hevet de sidste bræddelofter ned og sat gibs op i stedet - og i den forbindelse fjerne et indbygget skab som tager plads i vores spisestue.

Og så er der jo lige haven, som der nok skal laves lidt på i løbet af sommeren.

Ellers er der vist ikke rigtig noget lige pt laughing

Anmeld

18. januar 2012

als-vb

Vi fik slebet huset ned sidste år men så kom regntiden så det er ikke blevet grundet og malet så det skal gøres når vejret, forhåbentlig, arter sig igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.