Vi har fået hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja som overskriften siger så har vi idag været ude og hente den sødeste lille hvalp på 4 måneder. Han er helt vild rolig og ligge nu og sover i sin kurv.....

Det er en cavallier king chales spaniel med farverne sort, hvid og brun....den er SÅ kær.

Vi har bare et problem....vi ved ikke hvad den skal hedde......i papirerne som følger med hedder den Gorm.....det er bare ikke lige os, vi synes heller ikke det passer til så lille en hund....

Hvad tænker I ? Har I nogle gode ideer til hvad den skal hedde ?? Kom glad med en masse gode forslag wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Signe1704-vb

Tillykke med vuffi. Det er helt klart en af mine farvoritracer - de er så bedårende.

Navn???? Skal sige til hvis jeg kommer på noget godt.

Anmeld

14. januar 2012

Titte-vb

Nårh.... Tillykke med det lille nye medlem i familien!! Hvad med Frede? Lauritz? Hr Nielsen? Dagligt kaldet Nielsen

Anmeld

15. januar 2012

Frede-vb

Til lykke med hunden!

Jeg er selv indehaver af en Cavalier King Charles Spaniel, en blendheim (perlehvid baggrund med brune pletter). Min heddder Lisa, men bliver kaldt Lissi eller pølse... det sidste er jeg meget sur overdizzy Det' min mand og ungerne, der kalder den dét, og det har nu forårsaget, at den næsten kun reagerer på det navn, som jeg så skal stå og råwe, når den skal ind fra haven... til stor moro for naboernedevil

Cavaliere er simpelt hen så søde. Det er meget bange hunde, der har brug for meget tryghed, klem og klap, og så er de helt vilde med at lægge højt, så de lægger sig i alle de møbler, de kan slippe afsted med. Og..... så fælder de helt umanerligt vildt!!! Ikke det første år... men så går det løs, og derfor skal de helst redes hver dag, især bag ørerne.

Hundenavne er ofte nemmest for hunden at forstå med det samme, hvis der kun er to stavelser i, fx Fido etc. I hvert fald synes jeg ikke, at du skal tage Tittis forslag, da Frede jo er mit brugernavntongue Nej, så hellere noget med Kalle, Futte eller Hasse...wink

Anmeld

15. januar 2012

Jeamie-vb

Tillyke med den lille ny smile. Har nogle venner der avler dem, og har bla èn af dem du beskriver smile. Tror du skal tage udgangspunkt i et nemt navn med feks to stavelser, med en god 'lyd' til slut... Feks Charl-i, Roll-O, Mikk-i osv osv. Det gør det lettere for hunden at reagere når resten af verdenen flyder sammen i dens hovede smile.. 

Anmeld

15. januar 2012

Titte-vb

Det siges at et hundenavn med i i er noget en hund reagerer bedre på! Og så kom jeg lige i tanke om Ludvig!! Fedt navn ;0)

Anmeld

15. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Takker fro alle de gode forslag.....

Det blev den store af vores drenge der fandt på navnet.....

Han sad og så disney jr og så råbte han lige pludselig 'hey jeg ved hvad hunden skal hedde'

Hvad så sagde jeg....

Den skal da hedde Mickey.....og ja det hedder den så nu....opkaldt efter Mickey Mouse tongue

Anmeld

15. januar 2012

Laurie-vb

tillykke.. hvad med Vuffi? Det blev ligesom foreslået ... har du et billede? Det kunne hjælpe.

Anmeld

16. januar 2012

Webredaktøren-vb

Tillykke med Mickey... børnene må være helt vilde!!!

Min datter taler dagligt om at få hund, og jeg har for årevis siden lovet hende, at det kunne hun få, når hun fyldte 10 år... det nærmer sig nu, inden for de nærmeste år w00t

Du må lige uploade billede af jeres lille ny familiemedlem wink

Anmeld

16. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ungerne er HELT vilde med vores lille nye familiemedlem wink

Skal nok få lagt et billede ind af ham, men han forsvinder så snart blitzen går i gang, så det skal han vist lige vænne sig til......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.