Hvor kan man se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Hvor kan man se hvem der er online på sitet ?

På den gamle side var der en lille grøn firkant der blinkede online på de personer der nu var online når du var inde og læse en tråd. Hvor er den blevet af ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Og nåh ja på det gamle site kunne man også se hvilke tråde der havde været aktivitet i siden man sidst havde været logget på....kan man heller ikke det mere ??

Anmeld

10. januar 2012

Titte-vb

Du kan stadig se det nederst på siden hvem der er online, men ja, vi mangler den der funktion under avataren hvor ma kan se hvem der er online..

Anmeld

10. januar 2012

Webredaktøren-vb

Lige nu er det korrekt, at de to funktioner ikke er slået til, men det kan de blive igen smile

Skriv derfor herinde eller på tr@oxygen.dk, når der enten er områder I ikke kan finde, eller funktioner I savner... skriv også gerne funktioner I har haft glæde af fra andre fora.

Anmeld

11. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Det eneste jeg mangler lige nu er de 2 ting jeg nævner øverst i denne tråd wink

Og ellers skal jeg nok skrive hvis jeg falder over andet der mangler wink

Anmeld

11. januar 2012

Jeamie-vb

Nej hvor fint smile.. Så kom de funktioner på smile.. 

Anmeld

11. januar 2012

Webredaktøren-vb

Jeamie SKREV:

Nej hvor fint smile.. Så kom de funktioner på smile.. 

Ja, tingene går til tider stærkt herinde... skriv derfor endelig, hvis der er andre funktioner I savner smile

I må for eksempel meget gerne klikke på fanebladet 'FOTO' i toppen og klikke lidt rundt og se om I kan finde ud af, at uploade billeder... og en lille test mere: Kan I finde ud af at uploade billeder på jeres profil... f.eks. af jeres yndige babyer... blink

Anmeld

11. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Uploade billeder på vores profil ?? altså som profilbillede som jeg har i forvejen ?

Skal vist også snart have skiftet det.....han ser lidt anerledes ud nu wink

Anmeld

11. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nåhhh osm jeg troede jeg havde......det havde jeg da i det gamle site....hvorfor er det ikke fulgt med over ??

Prøver lige så.....

Anmeld

11. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Og hold da op....det kunne jeg o-klapperi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.