Er januar sparemåned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Webredaktøren-vb

Det nye år er igang, og jul og nytår er for mig altid en dyrere fornøjelse end ventet w00t

Lykkedes det for jer at overholde jeres jule-budget eller skal der spares ekstra i januar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

als-vb

Jeg fik heldigvis en masse bonus og overarbejde udbetalt som financierede julen. Så heldigvis kom jeg ud med + på kontoen :)

Så nej Januar er en måned som alle andre, faktisk helt enormt god, da jeg har fået endnu en bonus, og noget glemt bonus fra de sidste to måneder så jeg klager ikke :)

Men kan selvfølgelig heller ikke bruge flere penge end jeg har, da mit kort spærre så giver det helt sig selv.

Anmeld

5. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej her er januar en måned som alle andre faktisk bruger vi nok lidt mere da der er udsalg. ;) Der bliver altid købt vintertøj til næste vinter. Flyverdragter, støvler osv. Og så er det også her jeg køber det jeg selv står og mangler.....tøj, gryder, potter og pander osv. ;)

Anmeld

5. januar 2012

Polyp-vb

Nope - skal betale forsikringer, diverse basket camps/turneringsgebyer, lægge depositum til konfirmation, bilsyn ... til gengæld står vi ikke lige og mangler noget materielt, så skal ikke rigtig have noget på udsalg eller tilbud, der ikke kan spises...og der trænger vi jo sådan set heller ikke rigtig til ret meget efter julenwhistling

Anmeld

5. januar 2012

Webredaktøren-vb

Heidi Nielsen skrev:
Og så er det også her jeg køber det jeg selv står og mangler.....tøj, gryder, potter og pander osv. ;)
... skulle du ikke have ønsket dig den slags til jul så? ;)

Anmeld

5. januar 2012

Spunk-vb

Næ den er lige som alle andre måneder. Havde faktisk ikke lagt et julebudget, men det blev alligevel dyrere end jeg i mit stille sind havde forestillet mig. Men vi holder skindet på næsen. Gider ikke rigtig at gå på udsalg, men har til gengæld købt en ordentlig røvfuld brænde, for sneen må da komme snart!

Anmeld

5. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Webredaktøren skrev:
Heidi Nielsen skrev:
Og så er det også her jeg køber det jeg selv står og mangler.....tøj, gryder, potter og pander osv. ;)
... skulle du ikke have ønsket dig den slags til jul så? ;)
he he he.....det gjorde jeg også men fik ikke noget af det ;) derfor har jeg købt lidt af det selv på januarudsalg :)

Anmeld

5. januar 2012

Titte-vb

Nej, ikke specielt. Men jeg tænker da over hvad jeg bruger mine penge på!! Jeg har købt et fedt ski sæt i bilka, med et vandsøjle tryk på 8000.. Jeg fik det for 850, det var til halv pris. Og da jeg har brug for det på arbejdet når jeg er på legepladsen, så er det ok til den pris... Fik så to par bukser i H&M til 349, og en langærmet t-shirt i bilka til 45... Det er jo ikke mange penge, når man får noget godt ud af det. :P Jeg har inden jul smidt 4 kg mere, og det gør så at jeg ikke længere kan passe mine cowboybukser, så derfor måtte jeg have nogle nye. Ville ellers gerne vente, for dem jeg har er ikke mere end et par mdr gamle..... ;)

Anmeld

5. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har overholdt budgettet, men synes altid januar er en anelse strammere end de andre måeder alligevel. Måske det er allew fristelserne der gør forskellen? Og så lige bilforsikring og termin i samme måned. Begge dele er steget..

Anmeld

9. januar 2012

Signe1704-vb

Titte SKREV:

Jeg har inden jul smidt 4 kg mere, og det gør så at jeg ikke længere kan passe mine cowboybukser, så derfor måtte jeg have nogle nye. Ville ellers gerne vente, for dem jeg har er ikke mere end et par mdr gamle.....

Åhhh bare det var mig o-klapperi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.