Glædelig Jul og Godt Nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Kirle-vb

Så har poden været i bhv igen i to dage så nu kan jeg endelig få slappet af og få opdateret de forskellige steder ;) Her går alting godt. Jeg er blevet STOR! har masser af plukveer men intet der gør ondt eller generere ;) Mit bækken brokker sig dog noget men nok mest fordi vores ladcykel er blevet stjålet så jeg må gå hele tiden :( Det er bare bedre at cykle. Nu er vi på udkig efter en ny ;) Ja Jeg skal snart til lægevisit her men tager den i næste uge ;) Også byder januar ellers på jm, vækstskanning og div undersøgelser <3 Kh Kirle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Webredaktøren-vb

Spændende... så kommer der vel en update efter scanning :)

Anmeld

4. januar 2012

als-vb

spændende og det er jo da også ved at være oppe over nu, som jeg husker det :)

Anmeld

10. januar 2012

Kirle-vb

Ja Als sådan da ;) Har lidt tid endnu at løbe på - ca.8 uger ;) Men jo vi nærmer os...! Og jo det skal der nok - tror jeg har en prop indeni! Men nu må vi se! ;)

Anmeld

10. januar 2012

als-vb

ja okay så er der alligevel lidt igen. mangler selv 13 uger nu så er faktisk ikke den store forskel. men hvis du føder tre uger før tid og jeg går over ja så er der pludselig en stor forskel er meget underligt.

Anmeld

3. februar 2012

Kirle-vb

als SKREV:

ja okay så er der alligevel lidt igen. mangler selv 13 uger nu så er faktisk ikke den store forskel. men hvis du føder tre uger før tid og jeg går over ja så er der pludselig en stor forskel er meget underligt.

Ja så vil der alligevel være ret stor skel ja... Jeg fødte faktisk før sidst... Gik du over tid?

Kunne nu være sjovt at følges lidt ad :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.