Ny her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. december 2011

dittem92-vb

Hej alle! 

Jeg er ny her... Jeg er det man kalder siger 'ung mor'. Tja hvad skal man sige... Jeg er 19 år og mor til William på næsten 5 måneder. Vi bor i Vordingborg sammen med far, som mor har været sammen med i næsten 2 år.. Vi håber at møde nogle nye mennesker/venner herinde som man evt. kan mødes med, eller bare at skrive med... Jeg håber at få en masse respons fra jer alle derude! :) Kram herfra <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Jeamie-vb

smile jeg er så det der blev kaldt 'en gammel førstegangsfødende', så ved ikke hvad der er bedst laughing. Har en dreng på 3..... Selv 38..

Men velkommen til smile.... 

Anmeld

30. december 2011

Titte-vb

Velkommen til.... Jeg er en af de gamle, næsten 40 og igang med fertilitetsbehandling.... ingen børn endnu men det håber vi på snart sker!

Anmeld

31. december 2011

Laurie-vb

Hej og velkommen :) Var 32 ved den førstes fødsel, og 36 ved den sidste... så... halvgammel!

Anmeld

1. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Hejsa og velkommen til.... Jeg var 29 ved den første og 32 ved den nummer 2.....så et sted midt i mellem ;)

Anmeld

1. januar 2012

als-vb

hej hej og velkommen i gruppen. Var 25 da jeg fik tøsen og venter nu nr. to når lige at blive 29 inden den næste tøs i rækken melder sin ankomst. Så ligger vidst blødt i midten hvad alder på nr. 1 angår.

Anmeld

1. januar 2012

Spunk-vb

Velkommen til :)

Anmeld

4. januar 2012

Signe1704-vb

Velkommen til.

Jeg var selv 18 år da jeg fik den første og 27 og 29 med de næste.

Håber du bliver glad for siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.