Er I gået på juleferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.488 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Webredaktøren-vb

Skole og SFO er lukket de fleste steder, men er I også gået på juleferie allerede?

Her på redaktionen arbejder vi på højtryk, for at få alle opgaver klaret inden jul, men vi arbejder stadig smile

Sidder I andre og lytter til julemusik og bager julekager?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

als-vb

lige her om en god time så holder jeg juleferie frem til 2/1. Dejligt.

Anmeld

22. december 2011

Titte-vb

Nej, det er jeg desværre ikke.... Det var meningen at jeg skulle have ferie idag og imorgen, men det lod sig ikke helt gøre. 4 voksne på stuen der gerne vil holde ferie, det går ikke. Men jeg møder så kl 8-15, og da jeg ved vi højst kan få 6 børn på stuen, så regner jeg med at gå til middag. Til gengæld fik jeg det meste af en fridag idag, igen kun 6 børn ud af 17 mulige, så jeg gik hjem efter 2.5 time idag, så jeg nu er klar til at fare afsted imorgen når vi skal til Nordjylland over middag. B) Men min juleferie bliver også en spændende en af slagsen. Jeg skal bestemme mig for om jeg skal søge en mellem leder stilling, og jeg er næsten sikker på at jeg skal gøre det. Det giver et helt sug i maven bare at tænke på det, men jeg føler mig klar til at gøre det og så er et nu det skal være! :woohoo:

Anmeld

22. december 2011

Laurie-vb

Jeg vil til gengæld gerne have noget arbejde, men det er ikke, til at finde... børnene er jo store nu, og har hver sit liv... Ellers læser jeg til eksamen... og passer kaninen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.