Erfaringer med scanning på Viborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Dictes mor

Er der nogen af jer, der er blevet scannet på VIborg sygehus. Jeg sad lige og læste i brochuren derfra, og de skriver, at det ikke vil kønsscanne, men betyder det, at de ikke vil sige kønnet, hvis de ser der eller betyder det, bare at de ikke vil bruge en masse tid på at lede efter det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Joan ( Smallie )

Jeg blev scannet der vedbegge unger.
Og jo de vil godt sige hvad køn det bliver hvis de er så godt som sikker.
Med Niels var hun slet ikke i trivel om at det blev en dreng, men han lå også og viste det hele frem.
Med Anne fik vi at vide at det måske var en pige men vi skulle ikke gå ud og købe en masse i lyserød.
Så med mindre du kommer ind til en der er rigtig sur så tror jeg da godt du kan få det at vide. De skriver det vist mest fordi du ikke skal forvente at de vil bruge tid på det. Men de plejer at være flinke.

Joan

Anmeld

14. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

jeg fik at vide ved NF-scanning at man ikke på det tidspunkt kunne se kønnet. og til MD-scanningen sagde jeg at jeg ikk ville vide det. Og så sagde hun bare:så prøver vi at scanne udenom.. (hun kunne jo ikk love om Astrid lå og skjulte eller viste frem) -hun viste ikk noget!

Anmeld

10. november 2009

mortilk/t

hej

jeg blev scannet der inde en del gange da jeg var gravid, der spurgte jeg om de kunnen se hvad det blev, og har oplevet fler gange at de spurgte nogle gange om jeg viste hvad det blev.

så skulle mene de gerne oplyser om det

de er forresten super søde der inde  kom der inde hver 14 dag da jeg var gravid med ungerne 

Anmeld

10. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Ved begge mine graviditeter er jeg blevet scannet på Viborg sygehus, og bege gange fået kønnet at vide:0)

Men tror det de mener er at du ikke kan bestille en kønsscanning, og hvis de er meget pressede, så er det ikke sikkert at de har tid til at lede efter køn. Men det tror jeg nu ikke sker tit.

De er super super søde og meget dygtige:0)

Christina

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

jeg er blevet scannet der begge gange og fik kønnet afvide. hvis de kan se det så siger de det.. de er bare så søde derinde. i fredags skulle vi til md scanning og vi sad og ventede i 5 kvarter. og som undskyld fik vi 7 scannings billeder gratis..

tanja 21+2

Anmeld

10. november 2009

Nadi

Jeg er også blevet scannet på Viborg sygehus, og de vil godt sige det, hvis de kan se det. De vil bare ikke bruge tid på at lede efter det, og så siger de også at det ikke er 100% sikkert. Men hvis de kan se det vil de meget gerne give et skøn på, hva køn det er. Så bare rolig, og pøj pøj med scanningen

-Nadia

Anmeld

25. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg var til NF scanning for 14 dage siden, fik jeg oplyst af scannings sygeplejersken, at de som udgangspunkt ikke indkalder gravide for, at de kan få barnets køn oplyst. Men at de selvfølgelig gerne vil kigge efter det, hvis der er tid osv. Grunden til, at de skriver i deres folder, at de ikke vil kigge efter kønnet er, at man ikke skal tage det som en selvfølg, og at de synes det var ved at stige mange gravide til hovedet - efterhånden kom folk kun for at høre kønnet, men ikke for at se om deres barnvar sund og rask!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.