Jeg har taget en vigtig beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Signe1704-vb

Jeg har været sygemeldt fra mit arbejde siden slutningen af august og er i den forbindelse blevet fyret - hvilket jeg har det fint med. Jeg skal aldrig tilbage dertil, da det er pga det psykiske arbejdsmiljø.

Nu har jeg besluttet at tage den kontoruddannelse jeg længe har drømt om, så til januar starter jeg på hgs og skal så have fundet mig en elevplads. Jeg glæder mig rigtig meget til at skifte gryderne ud med computer og er meget spændt på at komme igang. Tror det bliver super godt. Jeg går rundt med små sommerfugle i maven og glæder mig som et lille barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Laurie-vb

Det lyder rigtigt godt Signe.. intet er skidt, at det ikke er godt til noget...  det er bare svært, når man ligger 'i kælderen'... held og lykke :)

Anmeld

17. december 2011

Signe1704-vb

Og jeg har været helt i kælderen - der er godt nok langt op igen....

Anmeld

17. december 2011

Spunk-vb

Håber, at du snart er helt på ret køl igen. Tillykke med beslutningen - det må være fedt at tage hul på noget man altid har drømt om.

Anmeld

19. december 2011

Polyp-vb

Super - det vil vi høre mere om, når du er igang

Anmeld

21. december 2011

mor til 2, snart 3-vb

Hej Signe. Det er rigtigt dejligt når man tager intativ selv og kommer videre, jeg har selv samme problem når min barsel slutter omkring årsskiftet næste år. Men jeg kan ikke lade være med at bekrymre mig for den uddannelse du har/vil vælge. Jeg er selv uddannet kontorassistent og har kun dårlige erfaringer med det. Det er ganske umuligt at komme ind som ny udlært og som regel er der min. 100-300 ansøgere ved hver ledig stilling. er der nogle der har anbefalet dig kontoruddannelsen eller fortalt dig hvordan situationen indenfor kontor er? selvfølgelig skal du starte på din drømme uddannelse, det vil jeg ikke sige dig imod, men håber bare du kender de hårde odds der er.. Hilsen en arbejdsløs kontorudannet

Anmeld

22. december 2011

Signe1704-vb

Jeg har hørt fra en der arbejder i et rekruteringsfirma at kontoruddannede er der altid efterspørgsel på..... Jeg håber det ser bedre ud om 2,5 år når jeg er færdig og ellers har jeg jo min gamle uddannelse at falde tilbage på.

Anmeld

5. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Dejligt at du er videre. Der er ikke noget værre end at gå og føle ens job ikke er det rigtige for en. Man tilbringer så meget tid der, så man SKAL fandme være glad for det. Ellers ryger man netop, som du, ned i kulkælderen. Jeg starter ny udd til marts - det er jeg spændt på ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.