Glukosebelastning og vækstskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Kirle-vb

Hej alle var til glukosebelastning i dag og igen ser det hele fint ud! Så er det 'bare' mine nyrer det ikke har det godt når jeg hele tiden har sukker i urinen. Bestod med 6,1 så det er rigtigt flot :) Så er der da den bekymring mindre :) I morgen skal jeg igen ind på Riget til vækstskanning og det bliver så noget mere spændende :) Både kæresten og sønnen skal med ind - kun til skanningen - så det bliver superspændende :) Jeg skal også tale med fødselslæge den dag så de venter udenfor indtil det bliver tid til skanningen :) Synes ikke at min 4 årige skal høre om mors nyrer og fødsel mm :) Glæder mig!! :) Kh Kirsten PS læg meget gerne en kommentar ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Titte-vb

Forstår godt du er glad for at alt er som det nu skal være, også selv om dine nyrer ser ud til at blive belastet..... Men hvad er det nu lige der er med dine nyrer, er de i forvejen ikke for gode eller hvad? En graviditet er jo en belastning for kroppen, og hvis der så er noget der ikke fungerer optimalt i forvejen så er det jo ikke så fedt.....

Anmeld

15. december 2011

Spunk-vb

Øv, det er da noget møg med de nyrer, men godt at babyen har det som den skal. Håber, at det hele kommer til at forløbe rimeligt ukompliceret alligevel. Skal du i nogen form for behandling (kan det behandles med andet end dialyse?), eller skal der bare holdes ekstra godt øje?

Anmeld

20. december 2011

Kirle-vb

Mine nyrer skulle mig bekendt være helt fine når jeg ikke er gravid. Havde også problemer sidst men det forsvandt lidt i ssf. Nu finder jeg så ud af at belastede nyrer kan være tegn på ssf så er man jo ligevidt!!! Men både læge og fødselslæge sagde og det må jeg holde fast i at sålænge alle mine andre værdier er så fine så er der ingen grund til bekymring. Men jo de er bestemt obs på det... Men heldigvis ingen dialyse eller lignende. Men nu må vi se hvordan det udvikler sig. Det er bare så skønt at se at bebs ikke er påvirket <3

Anmeld

20. december 2011

als-vb

Ja man må gå ud fra at de ved hvad de snakker om de der læger, selvom man ofte kan komme i tvivl. Men er du ikke også ret langt henne nu, så der ikke er så længe igen førend bebs er ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.