als SKREV:
Hej
har lige et par ting til jeres konkurrencer:
1)hvorfor er der konkurrencer der er udløbet der stadig er på? (bæreselen fra Babybjørn miracle) udløb den 30/11-11 f.eks.
2) hvorfor er der konkurrencer uden udløbsdato?
3) Hvorfor kan det nye layout ikke huske hvad man har indtastet? den kan huske mit navn men ikke min adresse, postnr, by, tlf of mail?
4) er det egentlig lovligt at i går ud fra at folk vil have nyheder ol. i jeres julekonkurrencer er det ikke noget man aktivt skal melde til ligesom i jeres almindelige konkurrencer?
1) Vi har i denne måned haft et overvældende antal konkurrencer, og i den forbindelse er det smuttet at inaktivere Babybjørnselen - det er nu gjort.
Vinderne af de mange konkurrencer i november offentliggøres i morgen, når vores studiemedhjælper er på job.
2) Der er altid udløbsdato på. Men ingen regel uden undtagelse. Smølfekonkurrencen får en udløbsdato på i morgen, når jeg får svar fra annoncøren.
3) Hvilken browser bruger du?
I Firefox og Chrome huskes alle tidligere indtastede oplysninger, når du skriver de første par bogstaver.
4) Dette spørgsmål må du uddybe.
Vi gør naturligvis ikke noget ulovligt, men jeg forstår ikke, hvad du mener, i forhold til nyheder i forbindelse med julekonkurrencer? Uddyb gerne 
Er det julekalenderen, du mener? Og i så fald bliver du kun mindet om den, hvis du beder om det... yderligere nyheder modtager du ikke...
Daisy@ Starwars-vinderne er nu offentliggjort under konkurrencevindere.
Anmeld