Er I begyndt at købe julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Webredaktøren-vb

Er de første julegaver købt eller er det lige tidligt nok?

Og hvad ønsker I jer?

Ikke at jeg byder på andre julegaver end chancen for at vinde i vores årlige julekalender laughing men mere fordi jeg ikke selv aner, hvad jeg ønsker mig angry Ikke verdens største problem, men jeg tror jeg kommer til at ønske mig oplevelser...

Hvad står øverst på jeres ønskeseddel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

nikkeneje1-vb

Jeg plejer normalt at være førdig med at købe julegaver inden udgangen af november, men i år har jeg slet ikke haft tid, så jeg har sat en hel dag af til det midt i december. Jeg aner heller aldrig hvad jeg skal ønske mig. I år har jeg dog ønsket mig troldekugler til mit armbånd med de første initialer af mine børns navne.

Anmeld

29. november 2011

Spunk-vb

Købte en enkelt i lørdags, men det var nærmest ved et tilfælde fordi jeg stødte på noget godt. Regner med at købe det fleste på nettet en eller anden aften indenfor de næste par uger, så det er bliver nok temmelig begivenhedsløst. Var i Vestsjællandscentret i lørdags for at bruge et gavekort jeg havde, og det var et rent helvede allerede, så jeg holder mig væk fra den slags steder året ud! Jeg ønsker mig ikke noget vildt. En thepotte, et krøllejern, en ny hue og nye sutsko. Manden og jeg har givet hinanden et induktionskomfur med pyrolyse som kommer i morgen :woohoo:

Anmeld

30. november 2011

Polyp-vb

jeg har købt det meste for længe siden - hader juleræset, så er altid tidligt ude.

Har aftalt med kæresten at vi giver hinanden en tur til Wien eller Berlin i foråret...da ingen af os lige står og mangler noget...altså bortset fra at min støvsuger synger på sidste vers...men sådan vil jeg altså ikke have i julegave!

Anmeld

30. november 2011

Titte-vb

Har idag Købt fem gaver, mangler så gaverne til kæresten, min far, mine tre nevøer og mine tre søskende. Men til mine søskende skal jeg kun købe en, så er den til gengæld fra os alle tre, på samme måde køber vi til nevøerne ;0) så det er til at overse! Imorgen skal jeg på juleshopping i Flensborg så mon ikke jeg kan finde noget der??

Anmeld

1. december 2011

als-vb

ikke endnu. Men mig og min søster har altid en dag hvor vi tager i det lokale center og så bliver der købt til: mor, bror, 5*unger (normalvis også far men han har udmeldt der ingen gaver er i år og han ikke vil have!). Så mangler jeg bare min søster, kæreste og barn!!! men søsteren og jeg skal først ud den 14/12....bliver nok meget spændende med en milliard mennesker, normalvis tager vi den i slutningen af november men har bare ikke kunnet lykkes i år.

Anmeld

1. december 2011

kongster-vb

Jeg er for en gangs skyld stort set færdig. Mangler lige lidt ekstra til ungerne og noget til min mand, men det er hurtigt ordnet. Og så er der lidt der skal pakkes ind og så er det løb kørt. Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.