Webredaktøren SKREV:
Ja, tænk at du kunne genkende mig i live-version... 
Jeg vil se frem til en update om din lille dreng - regnede nok med, at den var på trapperne 
Tror det med PB-beskeder afhænger lidt af, om du logger ind via vores nye forum eller stadig skriver gennem det gamle (det blå forum).
Jeg skal nok vende det med min tekniker, når han er tilbage på pinden, for det skal jo gerne være tydeligt 
Høhø, jeg kan sgu da slet ikke finde det gamle forum igen.... Hvad enten jeg trykker på reklamen for det her nye noget, eller om jeg trykker på debat boblen i toppen, så havner jeg her, i det nye ;)
Ja, jeg synes også det var lidt sjovt, lidt for godt til at være sandt, derfor gik der liiiiige lidt tid inden jeg tog mig sammen til at spørge om du var dig ;)
Jo men han blev opereret. Han skulle i narkose, først for at have tjekket om noget vigtigt var kommet til skade, og det var der så noget der var. 1 sene og 2 nerver, sådan helt præcist, havde han fået skåret over. Så de opererede ham med det samme, og han har nu en fin forbinding på størrelse med en boksehandske ;)
Men han klarer sig glimrende i hverdagen alligevel :)
Vi skal dog lige der ind igen imorgen, for at tjekke op på om forbindingen stadig sidder korrekt. Den må nemlig ikke rokke sig overhovedet, så skal han have en ny, og jeg er lidt i tvivl nu, så tyænker det er bedst kirurgerne selv kigger på det og vurderer det :)
Billederne her er ca. 2 timer efter han kom ud af narkosen (som ha i øvrigt tog imod SÅ flot at alle de proffesionelle måbede)