Webbieeeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. november 2011

mariamiss6-vb

Jeg sad lige og ville skrive dig en PB, men det kan jeg sgu ikke finde ud af.... 

Hvorfor er nicks'ne ikke et link til brugerens profil? 

Og hvordan får jeg lige skrevet en PB til nogen? Eller til dig var det jo....

Nåh, men hyggeligt at møde dig tirsdag, det var lidt pudssig, for hvad er odds'ne lige for det hehe... Og hvad er odds'ne lige for at man genkender hinanden hehe...

Nåh, men det var hyggeligt at få sat stemme på og sådan...

Ville have sgat ordentligt farvel, men følte nærmest at vi blev skubbet ud derfra, og ungernes far er sådan en der løber skidehurtigt hele tiden hehe...

Håber alt gik vel på din front?

Jeg smider to mega lange indlæg op om lidt, om hvad vi lavede der, og hvad resultatet blev :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Webredaktøren-vb

Ja, tænk at du kunne genkende mig i live-version... wink

Jeg vil se frem til en update om din lille dreng - regnede nok med, at den var på trapperne smile

Tror det med PB-beskeder afhænger lidt af, om du logger ind via vores nye forum eller stadig skriver gennem det gamle (det blå forum).

Jeg skal nok vende det med min tekniker, når han er tilbage på pinden, for det skal jo gerne være tydeligt wassat

Anmeld

21. november 2011

mariamiss6-vb

Webredaktøren SKREV:

Ja, tænk at du kunne genkende mig i live-version... wink

Jeg vil se frem til en update om din lille dreng - regnede nok med, at den var på trapperne smile

Tror det med PB-beskeder afhænger lidt af, om du logger ind via vores nye forum eller stadig skriver gennem det gamle (det blå forum).

Jeg skal nok vende det med min tekniker, når han er tilbage på pinden, for det skal jo gerne være tydeligt wassat

Høhø, jeg kan sgu da slet ikke finde det gamle forum igen.... Hvad enten jeg trykker på reklamen for det her nye noget, eller om jeg trykker på debat boblen i toppen, så havner jeg her, i det nye ;)

Ja, jeg synes også det var lidt sjovt, lidt for godt til at være sandt, derfor gik der liiiiige lidt tid inden jeg tog mig sammen til at spørge om du var dig ;)

Jo men han blev opereret. Han skulle i narkose, først for at have tjekket om noget vigtigt var kommet til skade, og det var der så noget der var. 1 sene og 2 nerver, sådan helt præcist, havde han fået skåret over. Så de opererede ham med det samme, og han har nu en fin forbinding på størrelse med en boksehandske ;)

Men han klarer sig glimrende i hverdagen alligevel :)

Vi skal dog lige der ind igen imorgen, for at tjekke op på om forbindingen stadig sidder korrekt. Den må nemlig ikke rokke sig overhovedet, så skal han have en ny, og jeg er lidt i tvivl nu, så tyænker det er bedst kirurgerne selv kigger på det og  vurderer det :)

Billederne her er ca. 2 timer efter han kom ud af narkosen (som ha i øvrigt tog imod SÅ flot at alle de proffesionelle måbede)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.