Forbrugervildledning - fødevarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2011

sfc-vb

Hej med jer:-)

Jeg står for at at skulle skrive en opgave omkring forbrugervildledning inden for fødevarer, og i den forbindelse kan jeg godt bruge lidt inspiration fra jer. Så hvis der er nogle af jer som enten har en specifik oplevelse, hvor i er kommet hjem med en fødevarer som ikke levede op til jeres forventninger, eller der er en fødevaregruppe som i synes at det er svært at finde rundt i, så vil jeg meget gerne høre om det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Trunte K-vb

Jeg har ikke nogen nylige, specifikke oplevelser om dette, jeg vil bare rose dig for at du beder om inspiration i stedet for - som jeg mange gange har set, også her på sitet - at lægge et halvfærdigt spørgeskema op som tydeligvis aldrig vil kunne bruges. Havde jeg en relevant historie, så havde du fået den på stedet :klap:

Anmeld

17. november 2011

sfc-vb

Mange tak, opgaven skal bruges som en del af et stort forskningsprojekt, som skal bruges i 'den virkelige verden'. Så den skal helst sidde lige i skabetsmile

Anmeld

25. februar 2012

sfc-vb

hej :)

det lyder som en spændende opgave :) jeg tænker måske morgenmads produkt helvede!!! det er bare snyd og humbuk det hele... det er ikke til som almindelig forbruger at finde rundt i. fittness produkter, fedt procent/ fedt energi procent, ikke tilsat sukker/lavt kulhydrat indhold? og hvornår er et produkt egentligt sundt? :) det var bare en ide :)

Mvh Cille

Anmeld

25. februar 2012

sfc-vb

hov! havde ikke set det var så gammel en tråd, så er min ide jo nok for sent givet :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.