Hej Med jer ..
Jeg ville høre, om der er nogen herinde, som har et godt råd til hvordan, jeg får min lille datter på snart 1år til at spise rugbrød, grovere grød osv.!!
Vi har haft 'spiseproblemer' Lige siden vi blev født!! 
Da Sif var nyfødt, og til hun var 4 måneder, ville hun ikke ha mælk!! Hun har altid kun fået modermælkastatning, fordi at jeg fik kejsersnit, og dagen efter jeg kom hjem fra sygehuset, gik mit sår op, og jeg måtte have noget medicin mod kraftige bødninger, og hun kunne så ikke få min mælk i den tid, og da det var ovre, var mælken desværre også væk!! 
Vi prøvede simpelthen ALT ..! men intet virkede (Nye sutter/alle modeller der findes!, 100 forskellige stillinger osv. vi var til lægen mange gange, og på børneafdelingen, ekstra sundhedsplejeske besøg, men der var intet galt af finde!!
Da hun så blev 4 måneder, så forslog sundhedsplejesken, at vi skulle prøve at starte med lidt mos, i håb om, at hun så ville spise det! Men næ nej!! Det ville hun så heller ikke, men så begyndte hun så at syntes at mælken var ret go, men grøden ville hun på ingen måder ha! og det ville hun så ikke de næste mange måneder, selvom vi har prøver alle former for grød/mos!! Da vi så skulle til at begynde på rugbrød, og lidt grovere mad, så ville hun bestem heller ik have det, (hun kaster simpelthen op, hvis hun prøver at spise det!) Men så syntes hun jo så lige pludselig at den mos/grød hun fik før, faktis så alligevel var meget go!! 
Vi er så nået til der, hvor hun stadig ik kan/vil spise rugbrød og grovere mad!! (uden at kaste op!)er der mon nogen, der har oplevet det samme eller ligende?? og har nogle gode råd?