Hvad giver man i "løn" til en barnepige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Hyner

Jeg har nu fået fat i et arbejde der ikke er hårdt for ryggen.
Det er så en 4-dags uge og med tiderne fra 15.10 til 00.35
Dvs at jeg aflevere Emma i dp til middag og så skal vi have en reservebedste eller -efter-skole-pige til at hente omkring 16.30, da kennet sjældent har fri henholdsfri kl 16 og kl 17 alligevel....
Pigen/damen skal så hente Emma og lege med hende indtil kennet kommer hjem. Det er dog senest 17.30.
Men hvad giver man i løn...????
Krams Henriette -der absolut ikke vil ha Emma`s rigtige bedstemor til at hente, da hun ikke respekterer vores regler eller holdninger og derfor gør lige som hun selv vil.>(>(>(>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Tynen

Det er svært at greje hvad ungdommen vil have idag :D
Men det kommer jo nok lidt an på alderen..

Ved ikke om 75-100 kr. for en time er for meget eller for lidt..
Det er jo alligevel en del penge det ender med at blive for jer at skulle af med - Men med alle de Bjørn Borg boxershorts og moderne ting de unge skal have er det nok svært at finde en der vil gøre det for mindre :)

Trine - Der engang fik en 20ér i timen for at passe børn.. Og det var mange penge dengang :)

Anmeld

2. april 2008

Muffinmus

Mja..mindre burde kunne gøre det.... måske en fast løn for hende der skal passe så i ved vhad hun skal have.. Men er det fast bør det nok kunne gøre det med 50 kr....

Anmeld

2. april 2008

ivfmarie

Aner det ikke - altså det med aflønning af babysitter. Men vil bare lige ønske tillykke med jobbet. Øhh - hvornår skal I (dig og Kennet nå at skændes?) Marie, der håber på at kunne bruge min DP's (egne) unger som sittere hvis det skulle blive aktuelt...

Anmeld

3. april 2008

Hyner

Jeg takker for svar tøser....
Tynen, du har nok ret i at det kommer an på alder meeeeen 100 i timen???? så får de ligeså meget som vores kære postmænd (næsten da)
Ivfmarie, vi har da hele lørdag og søndag til at gå i totterne på hinanden... Og det må da være rigeligt??
Desuden synes jeg også bare at det eer påtide at han står med ansvaret for hende fast hver dag.... ALENE!!!!!!! Det er jo klart det nemmeste at få mor her til det..
Men tak for svar alle tre..
Krams henriette

Anmeld

3. april 2008

Rasmine

Vores barnepige får en halvtriller i timen, når ungerne sover. Hun skal nok ha' 75 når de er vågne. Hun er 22, og KANON! Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.