er der ikke nogle her inde der har termin i januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2011

minimose-vb

er der ikke nogle her inde der har termin i januar? det kunne være rart at have nogle at snakke med her inde :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

anuska-vb

Hej med dig. Ja vi er åbenbart ikke særlig mange der har termin i januar herinde :laugh: . Nå, men jeg har termin d. 13. januar. Hvad med dig? Er det dit første barn eller har du nogle i forvejen? Jeg venter min nr. 2. hej så længe

Anmeld

29. november 2011

fynni-vb

hej jeg har termin 1/1 ;) venter min 3 dreng har i forvejen en på 14 en på 7 og så kommer en på 0 her i huset har vi sandelig ikke 7års kriser :laugh: næh nej ni får børn i stedet :P

Anmeld

29. november 2011

anuska-vb

fynni SKREV:

hej jeg har termin 1/1 venter min 3 dreng har i forvejen en på 14 en på 7 og så kommer en på 0 her i huset har vi sandelig ikke 7års kriser næh nej ni får børn i stedet

Heheh

det er der bare dejligt med alle de drenge. Og hvorfor bruge tiden på 7 års krisen når man nu kan få flere børn i stedet for. 

Jeg venter også min anden dreng, har en på knap 2 år, så det skal der også blive spændende med trodsalder og en lille ny. Havde termin sidste gang med min nr. 1 d. 15/1 men endte med at føde 31.12.2009 så jeg fik en rigtig lille fest abe tongue, er lidt spændt på om det også bliver omkring nytårsaften denne gang eller om jeg går terminen ud laughing.

Det må være dejligt fynni med så stor en aldersforskel, så kan du jo få lidt hjælp fra de store drenge. 

Nå, men pas nu på jer selv kvinder, vi tales ved.

Anmeld

29. november 2011

jac1-vb

Hejsa Jo jeg har den 9. Januar og har i forvejen to piger og en dreng. Pigerne blir inden for den næste månedstid 16 og 18 og så har jeg en søn på 13 mdr. Hvor kommer i fra ;-) Jac1

Anmeld

1. december 2011

slyk-vb

Hej Jeg har termin 5.januar. Det er mit 5. barn. Har i forvejen 3 piger på 8 år og en pige på 2½ år.

Anmeld

20. december 2011

ljlm-vb

Jo, jeg har også termin i januar - først d. 29. dog.

Jeg venter vores første - så det hele er meget nyt og spændende...
Kønnet kender vi med vilje ikke.

Lad os da endelig bruge dette forum, også selvom vi ikke er så mange...

Anmeld

21. december 2011

mor til 2, snart 3-vb

Hej Slyk og i andre. Jeg venter mit 3. barn i februar d. 23. Jeg kunne ikke undgå at svare dig Slyk, for jeg går ud fra det er 3 trillinge piger du har på 8? Jeg er selv trilling og vi er også kun piger. Må jeg være så privat og spørge om de er lavet naturligt eller regagentglas eller insemenering? Hilsen Lisbeth

Anmeld

11. januar 2012

Jeamie-vb

Hej januar`er. 

Ja jeg ved vi kun er 11 dage inde i januar, og i pt måske er i den situation hvor i slet IKKE tænker på Vores Børn smile. Men har nogle af jer født nu ? o-flag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.