Vægtstigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Nello7-vb

Hej igen. Nu vil jeg lige prøve at starte en ny tråd da den ikke har noget at gøre med et vi skrev om sidst. Jeg vejede mig lige i morges og har fortrud det lige siden. Vupti....jeg havde lige taget 10 kg på siden min før graviditetsvægt. Aner simpelthen ikke hvordan det er gået til, da jeg har været kvalmeplaget og derfor langt fra har levet af kageorgier osv. Skal dog siges at jeg i en periode var nødt til at spise ofte for at holde kvalmen nede og så spiste jeg hvad jeg havde lyst til.....stadig mad (ikke søde sager). Jeg er uddannet bachelor indenfor ernæring og sundhed og ved derfor en del om kost, og jeg synes helt ærligt ikke at den kost jeg har indtaget burde 'straffes' med 10 kg allerede her i 24. uge. Hvor meget har I taget på indtil nu? I min sidste graviditet tog jeg omkring 20 kg på og tabte det hele igen, så jeg er ikke så urolig for om jeg kan smide det igen. Det er mere alle de der løftede pegefingre fra læge og jordmoder jeg har lidt svært ved at skulle stå model til :-( Ved I forresten kønnet på jeres baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Svarer lige selv om jeg ikke er gravid ;) Har du gener som følge af vægtstigningen? Jeg tog også en del på i løbet af graviditeten, men smed det heldigvis også relativt hurtigt igen...

Anmeld

26. oktober 2011

als-vb

har tabt tre kilo de første mange mange mange uger og nu her de sidste par uger har jeg så endelig taget de to af kiloene på. Men har også kastet rigtig meget op og truet med tvangsfodring. Sidst tabte jeg 8 og tog så på så det var 5 kilo over før vægten. Satser på en ti kilo over før vægten denne gang, da jeg jo havde tabt 20 kilo inden jeg blev gravid. jeg er nu i uge 16+1

Anmeld

26. oktober 2011

Kirle-vb