Gravide på amager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Luna-vb

Hej,

Er der nogle der har termin omkring marts eller april  og bor på amager eller i nærheden? Kunne være hyggeligt at starte en tråd herinde, hvor tankerne kan vendes :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Luna-vb

Hej, Jeg bor på Amager og har termin i marts:-)

Anmeld

16. november 2011

Luna-vb

Hej igen,

Jamen, tillykke med det. Hvordan går det med din graviditet, er du første eller 2. gangs fødende?

Tilgiv mig, hvis jeg stiller for mange spørgsmål, men jeg er lidt nysgerrig og det er rart at kunne spejle sig i andre i samme situation, da jeg ikke kender nogen i omgangskredsen som er gravid.

Ved gennemgangsscanningen så alt fint ud, men vi kunne ikke få kønnet af vide. Det ville vi faktisk rigtig gerne, så nu går vi lidt og overvejer en privat kønsscanning, men ser lige tiden an.

Min moderkage ligger lige foran, så det er måske derfor at jeg endnu intet har mærket til den lille bebs derinde. Jeg er lige begyndt på 22 uge, og det er begynder at bekymre mig lidt, slet ikke at have mærket noget endnu. Ellers har jeg det ganske fint, masser af energi og træner 3 x ugen.

Hvordan har du det og hvad kredser dine tanker mest om?

Anmeld

25. november 2011

Annasmor-vb

Hej, Jeg er gravid med termin 15.marts. Jeg bor i Brønshøj, så relativt tæt på Amager. Det er min 2. Graviditet, jeg er24 uger henne og venter en dreng. Jeg har allerede en pige, så det er rigtig spændende. Jeg fødte for tidligt sidste gang, så jegkrydser fingre for at gå tiden ud denne gang. Jeg mærker baby rigtig meget, han sparker godt til:). Hilsner fra Susan

Anmeld

25. november 2011

maglite-vb

Hej Jeg bor på Amager og venter mit andet barn. Jeg har termin d. 6 april, men skal måske have planlagt kejsersnit og så bliver det jo lidt før.... Jeg har i forvejen en datter der bliver 4 år omkring terminstidspunktet. Er der nogen er jer der går til noget graviditetsrelateret motion, gymnastik, tager i svømmehallen etc.? Hvis I kender til noget der ikke er så dyrt, så del det endelig med mig! Er der nogen af jer der skal gå til noget fødselsforberedelse, i en eller anden form? Det vil jeg også meget gerne høre om :-) God weekend!

Anmeld

25. november 2011

rikke-baby2-vb

Hej, Jeg er gravid med termin den 1. februar, så det er lidt tidligere end jer. Det er også nummer 2 jeg venter. Jeg har en datter på 5 år i forvejen og venter en dreng :-) God weekend til jer!

Anmeld

2. januar 2012

Luna-vb

Hej igen, Jeg er 1. gangs fødende og venter en pige. Det er helt OK med spørgsmål:-) Hvis I ikke har fået lavet en kønsscanning endnu, så kan jeg anbefale et sted, der hedder Lille Københavner, der ligger i Puggaardsgade, han tager kun 200 kr. Vi har fået lavet både en tryghedsscanning for 200 kr(bare for at se hvordan hun har det derinde) samt en 3D%4D scanning, der koster 900 kr hos ham. Har du mærket liv siden sidst? Vi har mærket liv siden uge 18. Hvor langt er du henne nu? Jeg har det rigtig fint og svømmer et par gange om ugen. Håber også at du stadig har det fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.