Efterårsferie, barnedåb og husfar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Oxboll-vb

En lille status - nu hvor det er efterårsferie har man (læs: JEG) tid til at få skrevet lidt herinde :) Gry fik jo så ret hurtigt efter fødslen kolik :S Her gik vi ellers og troede, at vi havde det nemmeste barn i verden, men det blev der godt nok lige lavet om på, da tøsen blev tre uger gammel :ohmy: Det har betydet, at hver eftermiddag (nætterne var heldigvis ikke berørt!) er blevet brugt på at gå rundt om spisebordet med hende på armen, liggende på maven - ca. 4 timer :blink: Det har også betydet at storesøster er blevet lidt 'glemt' midt i al lillesøsters skrigeri. Siff har taget det utroligt flot, men har så også bødet for det i form af mindre opmærksomhed :( Spørg lige om man føler sig som en crappy mor, når man finder ens store pige inde på sit værelse grædende lige så stille - spurgte hvorfor, hvortil hun svarede: 'Jeg vil helst ikke forstyrre, men jeg savner dig bare så meget, mor - men jeg prøver at være stille!' :S :unsure: :( :blush: (Uha, det var svært ikke selv at græde!!!) Nå, men nu er bettetøsen blevet lidt over tre måneder, kolikken er vidst væk (vi tør ikke helt tro på det endnu :) ) og hun skal døbes på søndag. Siff glæder sig og vi gør vores til, at opmærksomheden er mere ligeligt fordelt - hvilket også er ret meget lettere nu, hvor Gry ikke ligger beslag på hver eftermiddag. :cheer: Fra uge 44 starter min bedre halvdel på hans 6 ugers forældreorlov, hvilket jeg glæder mig meget til :P Om han glæder sig lige så meget, ved jeg ikke - han er nok lidt mere nervøs for hvordan det bliver. :silly: Men han er en fantastisk far, så jeg er helt tryg ved hans kommende rolle som 'husfar' :P - plus det giver mig mulighed for at komme i praktik samt få det fulde udbytte ud af det :laugh: Håber alle derude har en fantastisk efterårsferie - det har jeg sammen med mine to skønne piger og nu kommer farmand snart hjem og holder weekend sammen med os :woohoo: :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

als-vb

Oxboll skrev:
Spørg lige om man føler sig som en crappy mor, når man finder ens store pige inde på sit værelse grædende lige så stille - spurgte hvorfor, hvortil hun svarede: 'Jeg vil helst ikke forstyrre, men jeg savner dig bare så meget, mor - men jeg prøver at være stille!' :S :unsure: :( :blush: (Uha, det var svært ikke selv at græde!!!) quote] Hold da op. Gav da lige en klump i halssen. Hvor må det bare være så svært og ja hold da op, man prøver at gøre sit bedste og så er det bare ikke godt nok. Men sikke da en lille pige at have. Er mit største mareridt når den lille ny kommer at sådan noget vil ske... Men hvor er i heldige i slipper med 3 måneders kolik...men hold da op en omgang, tager hatten af for i ikke er gået helt i hundende. Bliver da dejligt for ungerne at farmand kommer på hjemmebane og du kan komme afsted i praktik. Rigtig god barnedåb og håber jeres lille familie kan få noget ro og tid til pleje af hele familien :)

Anmeld

22. oktober 2011

Signe1704-vb

Puha jeg fik da også lige en klump i halsen. Håber på mindre skrigeri til jer fra nu af.

Anmeld

22. oktober 2011

Spunk-vb

Åh hvor er din datter dog sød og forstående - men også alt for meget for sådan en ung alder. Kan godt forstå at du var ved at tude. Håber, at kolikken virkelig er overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.