En lille status - nu hvor det er efterårsferie har man (læs: JEG) tid til at få skrevet lidt herinde :)
Gry fik jo så ret hurtigt efter fødslen kolik :S Her gik vi ellers og troede, at vi havde det nemmeste barn i verden, men det blev der godt nok lige lavet om på, da tøsen blev tre uger gammel :ohmy:
Det har betydet, at hver eftermiddag (nætterne var heldigvis ikke berørt!) er blevet brugt på at gå rundt om spisebordet med hende på armen, liggende på maven - ca. 4 timer :blink:
Det har også betydet at storesøster er blevet lidt 'glemt' midt i al lillesøsters skrigeri. Siff har taget det utroligt flot, men har så også bødet for det i form af mindre opmærksomhed :(
Spørg lige om man føler sig som en crappy mor, når man finder ens store pige inde på sit værelse grædende lige så stille - spurgte hvorfor, hvortil hun svarede: 'Jeg vil helst ikke forstyrre, men jeg savner dig bare så meget, mor - men jeg prøver at være stille!' :S :unsure: :( :blush: (Uha, det var svært ikke selv at græde!!!)
Nå, men nu er bettetøsen blevet lidt over tre måneder, kolikken er vidst væk (vi tør ikke helt tro på det endnu :) ) og hun skal døbes på søndag.
Siff glæder sig og vi gør vores til, at opmærksomheden er mere ligeligt fordelt - hvilket også er ret meget lettere nu, hvor Gry ikke ligger beslag på hver eftermiddag. :cheer:
Fra uge 44 starter min bedre halvdel på hans 6 ugers forældreorlov, hvilket jeg glæder mig meget til :P Om han glæder sig lige så meget, ved jeg ikke - han er nok lidt mere nervøs for hvordan det bliver. :silly:
Men han er en fantastisk far, så jeg er helt tryg ved hans kommende rolle som 'husfar' :P - plus det giver mig mulighed for at komme i praktik samt få det fulde udbytte ud af det :laugh:
Håber alle derude har en fantastisk efterårsferie - det har jeg sammen med mine to skønne piger og nu kommer farmand snart hjem og holder weekend sammen med os :woohoo: :woohoo:
Anmeld