Jeg har haft spunken med en enkelt gang, men det var faktisk mens jeg var på barsel, så synes ikke at det tæller rigtigt - der var bare et rigtigt vigtigt møde, og så kunne jeg jo også lige vise hende frem :-)
Så lille som hun stadig er kunne det ikke falde mig ind at tage hende med. Vi sidder som regel mellem 3 og 7 mennesker på et forholdsvis lille kontor, så det ville være skidt for både hende og kollegaer. Jeg ville nok alligevel ikke få lavet meget, så jeg kunne nok lige så godt blive hjemme med hende. Og hvis det var en dag jeg havde vagt ville det være helt umuligt.
Mine kollegaer har sommetider ferie- eller halvsløje børn med, men de er også omkring de 10. Når spunken bliver så stor kommer hun da sikkert også med. Vi har et mødebord hvor man kan tegne eller se tegnefilm eller spille på en medbragt bærbar, og så er der jo underholdning nok at tage af på et bibliotek hvor vi har tonsvis af bøger, blade, lytteposter, spillekonsoller etc. - og i ferierne også andre børn.
Manden er lærer, så der går den ikke. Han har dog haft hende med til møder et par gange hvor de lå sent på eftermiddagen samtidig med at jeg havde lukkevagt.
Anmeld