Ideer til storbyferie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Tina2

Thomas og jeg har 10 års dag i marts næste år, og vi snakkede om idag at tage på en forlænget weekend omkring dagen. Fra torsdag til søndag fx.....

Vi har aldrig rejst uden børnene, men kunne faktisk godt tænke os 4 dage i en storby  Bare os to  Og fejre vores dag......

Jeg har tænkt på London, der har jeg aldrig været..... Men Rom, Stockholm, Paris, Amsterdam har jeg da også tænkt på.....
Rom sku være så romantisk, ik?

Jeg har aldrig rigtig været på storbyferie- eller rettere, det har ingen af os, så hvis I har, hvad kan I så anbefale?

Knus Tina (som synes det er heeeeeelt vildt det snart er 10 år siden jeg mega stiv mødte mit livs kærlighed på Hr. Nielsen i Jomfru Ane gade i Aalborg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Muslingen

Hvor skønt! Jeg vil helt klart anbefale Rom. Det er den mest fantastiske by. men det kræver at man kan lide at gå og at man kan lide historiens vingesus. Det er også en god idé at forberede sig godt hjemmefra med læsestof og planlægning af hvad man skal se, for der er simpelthen SÅ meget at se.
Kh Fie

Anmeld

8. september 2009

Susan1978

KAN KUN ANBEFALE  BERLIN......  total fed by.. og i marts kan i faktisk godt regne med det gode forårs vejr..  da det er en by midt i landet. også er der ik så langt..

men den anbefales uden børn..

Anmeld

8. september 2009

Avi

Hejsa Tina
Jeg vil forslå Rome den er bare sååå romantisk og fantastisk, men Paris er jo også lækker...suk

Anmeld

8. september 2009

tumle81

Vi var i London på forlænget weekend for 3 år siden, og det var fantastisk...
Jeg elsker London, for synes det er sådan en lækker by med shopping, seværdigheder og oplevelser...

Er også helt pjattet med Barcelona :-)

Knus Kathrina

Anmeld

8. september 2009

Fines mor

Jeg har hørt meget godt om Prag, jeg har ikke selv været der. Men der skulle være meget romantisk på Karls broen :-))
Ellers kan jeg også godt li Berlin, og det er nemt at komme dertil evt. i bil.
London er også ligetil, men det er dyrt at overnatte derover.
I kunne jo også tage Paris??... der er da bud nok...

Anmeld

8. september 2009

Tina2

Vi har lige snakket om iaften at valget nok ligger mellem Rom og Barcelona, det er de steder jeg har hørt bedst om:-)

Der er så meget i Rom jeg gerne vil se og Barcelona ku jeg bare vildt godt tænke mig at komme til, ved ikke lige hvorfor...... Men pt hælder jeg nok 60-40 til Rom faktisk.....

De mere nordlige steder er vist droppet, for der er jo nærmest ligeså koldt som i DK i marts  Og når vi skal afsted, så skal vi skisme da ha bare en smule varme

Anmeld

10. september 2009

Muslingen

Hej Tina.
Jeg har været i Rom 6 gange, så bare sig til hvis du skal have lidt input til hvad i skal se
Kh Fie

Anmeld

10. september 2009

Tina Andersen

vi skal til Berlin her 1/10 fra Torsdag til søndag uden børn Gisp.. Men glæder mig helt vildt men af de andre steder du nævner ville jeg helt sikkert vælge Rom FANTATISK by og megaromantisk har dog kun været der 1 gang indtil nu men klart en fed ferie jeg aldrig glemmer og skal helt sikkert derned igen
Bliver da skønt med sådan en kæresteweekend glæder mig ihvertfald til vi skal afsted

Anmeld

10. september 2009

Tina2

Muslingen skriver:

Hej Tina.
Jeg har været i Rom 6 gange, så bare sig til hvis du skal have lidt input til hvad i skal se
Kh Fie

Uhh, det lyder godt Fie.... Vil da bestemt lige høre dig ad, hvis det bliver vores valg (hvad jeg tror det gør)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.