Maj-barn i vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Rikke74-vb

Halløj Mon ikke der er andre, der har opdaget at der er et maj-barn i vente? Jeg hedder Rikke, er 37 år og venter barn nr. 2. I forvejen har vi Gustav på 5 år, så det er ved at være på høje tid med en lillebror eller lillesøster. Indtil videre er terminsdatoen 23. maj, så der er laaaang tid til. Håber at der er andre der vil komme ud af busken, så vi kan lære hinanden af kende og forhåbentligt drage god nytte af hinanden. Mange hilsner Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

als-vb

Hej og velkommen til. Jeg venter til april, nærmere er terminen den 10/4-12. Om jeg må gå så længe vides ikke endnu, men nu får vi at se. Det er også nr. vi venter.

Anmeld

11. oktober 2011

Rikke74-vb

Tak skal du have. Hvorfor skulle du ikke kunne gå så længe? Var der problemer med sidste graviditet/fødsel?

Anmeld

12. oktober 2011

als-vb

Pga sidste fødselsforløb. var ved at gå gruelig galt og det eneste man kunne sige kunne være problemet var at jeg gik over tid.

Anmeld

13. oktober 2011

Bebsen2012-vb

Hejsa. Jeg hedder Bitten og jeg er 38 år. Jeg venter vores tredje barn med termin 20. maj. Jeg skal føde ved planlagt kejsersnit, så bliver nok omkring 1-2 uger før termin vil jeg tro. I forvejen har vi en dreng på 9 og en pige på snart 8 (pseudo-tvillinger) ;) Jeg bor i Middelfart.

Anmeld

13. oktober 2011

Maruka-vb

Hejsa jeg hedder Maria, venter også nr. 2, min datter er lige blevet 3 år, har ind til videre termin d. 12/5/11... lang tid til ;) Maria

Anmeld

20. oktober 2011

Nms-vb

Hej Jeg er ny her, og har også termin i maj, nærmere d. 13. Maj. Jeg er gift og i forvejen har vi Vilma som bliver 3 en måned efter den lille er kommet. Det var ikke en planlagt graviditet, og jeg er derfor stadig ikke helt fortrolig med tanken. En del af det skyldes nok også at jeg har den vildeste kvalme og kaster derfor en del op. Min fleste graviditet var helt problem fri, så jeg er ikke vant til det her. Det tager desværre en del af glæden, men jeg håber den kommer med fuld styrke inden længe:)

Anmeld

21. oktober 2011

super-mom-vb

Hejsa. Jeg hedder Maria og venter barn nr. 3 til maj. (8 maj) Det er som sagt mit 3 barn, men min kærestes 1 barn, så det er lidt spændende. I forvejen har jeg Daniel på 7½ og Nikolaj på 5år.

Anmeld

20. november 2011

Finurliga-vb

Hej :cheer: Jeg hedder Lise og venter 1. barn til maj (termin 4. maj 2012). Har en dejlig lille bonusdatter på 3 år. Tror egentlig først det er nu, det er helt gået op for mig, at jeg er gravid. Nu synes jeg maven tager lidt form, så jeg ligner en gravid - før var det bare en ekstra delle på maven :lol: Men ja, synes også der er længe til maj.

Anmeld

20. november 2011

Finurliga-vb

Nåe, ja og så er jeg 29 - når lige at blive 30 inden baby kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.