Gravide nær Ballerup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Banditte-vb

Hej :) Jeg tænkte på om der mon er andre end jeg der har termin i oktober og som bor i Ballerup/Måløv eller omegn. Det kunne være sjovt at skrive lidt sammen og måske mødes. Venlig hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Nicoline.K-vb

Hej Ditte :) Jeg er lige flyttet til Herlev..Det er da nogenlunde tæt på ;) Hvornår har du termin?? Kh Nicoline

Anmeld

17. august 2011

baby-2011-vb

Hej Ditte Jeg bor i Vanløse, som jo også er rimelig tæt på Ballerup :) Jeg har termin d.28.oktober God onsdag

Anmeld

17. august 2011

Banditte-vb

Hej Nicoline. Jeg har termin d. 14. oktober og venter mit 3. barn (en dreng) :) Hvad med dig? Er det din første og kender du kønnet? Vh. Ditte

Anmeld

17. august 2011

Banditte-vb

Hej Baby-2011 ;-) Jo Vanløse er ok tæt på :-) Er det dit første barn? Vh. Ditte

Anmeld

17. august 2011

baby-2011-vb

Hej igen, Jah, der er 15 km til Ballerup herfra (ved jeg fordi jeg arbejder i Ballerup) hehe Ja, det er mit første barn, en dreng :cheer: Jeg er 28...snart 29 ;) Dit 3.barn, det er da fantastisk!

Anmeld

28. august 2011

Nicoline.K-vb

Hej igen Ditte Jeg har termin d. 23 oktober, men skal have planlagt kejsersnit d. 10 :) Det er også mit 3. barn og en lille dreng.. ;)

Anmeld

28. august 2011

Banditte-vb

Hej Nicoline. Tillykke med graviditeten :) Kunne du tænke dig at tage i svømmehallen sammen en dag? Hvornår går du på barsel? Venlig hilsen Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.