SFO - desperate råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2011

musen-vb

Min datter skal som mange andre børn starte i skole medio august. Men først skal hun starte i SFO. Da vi ikke har andre børn er vi helt 'grønne' med hensyn til SFO og derfor er der nogle ting jeg meget gerne vil vide lidt om på forhånd, håber så der er nogle der vil være så søde at besvare mine spørgsmål * Hvad tid på dagen må/skal hun komme? (Kan hun f.eks komme kl.9 og blive hentet kl.15?) * Hvis hun skal være der en hel dag skal hun så have mad pakke med til frokost og frugt med til om eftermiddagen? * Hvad bør jeg ellers vide? Håber der er nogle der vil svarer mig :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Johannamor-vb

Her er der sikkert lige så mange forskellige svar, som der er forskellige SFO´er i landet. Det eneste RIGTIGE svar får du ved at kontakte den SFO, som din datter skal gå i. Ring til dem!

Anmeld

1. august 2011

Heidi4-vb

Min datter skulle komme 8,30 til morgensang m.m. tid for at hente afgjorde vi selv, så vidt jeg husker. Hun starter i 2 kl. efter ferien uha de bliver hurtigt store. Held og lykke til jer.

Anmeld

2. august 2011

nikkeneje1-vb

I vores SFO kan bringe som man ønsker. Man kan også afhente som man vil, dog ikke i tidsrummet 14-14.30, da de her spiser frugt, fejrer fødselsdage og taler om forskellige ting. De dage de skal på tur, er der selvfølgelig bestemte tidspunkter, men det får man at vide i god tid. I vores SFO skal de have madpakke med til middag, og frugt/brød til eftermiddag. Men som en anden skriver er der nok stor forskel fra SFO til SFO, så jeg ville ringe til dem og høre. MVH Anette

Anmeld

3. august 2011

LisaV-vb

I de perioder hvor SFO'en har åbent i skolens sommerferie ( det er ikke en selvfølge!!!), der er åbningstiderne ca. de samme som i børnehaven, og derfor skal de selvfølgelig have mad med svarende til det antal timer, de skal være der. Men, ring og spørg :)

Anmeld

11. august 2011

Webredaktøren-vb

musen skrev:
Min datter skal som mange andre børn starte i skole medio august. Men først skal hun starte i SFO. Da vi ikke har andre børn er vi helt 'grønne' med hensyn til SFO og derfor er der nogle ting jeg meget gerne vil vide lidt om på forhånd, håber så der er nogle der vil være så søde at besvare mine spørgsmål * Hvad tid på dagen må/skal hun komme? (Kan hun f.eks komme kl.9 og blive hentet kl.15?) * Hvis hun skal være der en hel dag skal hun så have mad pakke med til frokost og frugt med til om eftermiddagen? * Hvad bør jeg ellers vide? Håber der er nogle der vil svarer mig :)
Er I kommet godt i gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.