Når du nu ikke selv vil komme ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Oxboll-vb

... så må du jo hjælpes :cheer: Som sagt, så gjort - forrige mandags, den 11. juli, fik jeg sprængt fosterhinden kl. 11.30 og mandag aften kl. 20.07 havde vi en velskabt, smuk og meget 'færdig' pige på 3882 gram og 52 cm. :laugh: Havde så besøg af sundhedsplejerske i går og da havde vores lille Gry rettet sig ud - så nu er hun 55 cm :laugh: Vores store pige, Siff, er rigtig glad for lillesøster :P og Gry arter sig indtil videre enormt pænt - hun 'går i seng' kl. 23, sover indtil ca. 02, er oppe i en time inkl. amning og skiftning, sover igen indtil ca. 7.30-8.00 :woohoo: Så hvis det at gå over tiden er ensbetydende med så nemt et barn, så kan det godt overleves :silly: Anyway, ville også bare fortælle, at nu er hun ankommet - godt nok med hjælp, da hun tydeligvis ikke selv havde planer om at komme ud (hun har haft det for godt derinde!) :lol: Så herfra ønskes en rigtig god sommer til alle - nu er vi i al fald klar til rigtig at nyde den :laugh: http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Siff_Gry.JPG
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Det er stadig mig-vb

Dejligt billede, og tillykke med den lille pige :) Godt det hele er vel-overstået.

Anmeld

20. juli 2011

Kirle-vb

Ih hvor er hun fin! <3

Anmeld

21. juli 2011

Spunk-vb

Tillykke. Hvor er det nogle skønne piger.

Anmeld

21. juli 2011

Titte-vb

Tillykke med det lille vidunder :o)

Anmeld

21. juli 2011

NikiFin-vb

de ser så søde ud, især den lille. Kys den fra mig ;)

Anmeld

22. juli 2011

als-vb

tillykke med prinsessen :)

Anmeld

22. juli 2011

desirefinck-vb

Stort tillykke med Jeres fine pige

Anmeld

23. juli 2011

H.J-vb

tilykke med hende. sødt billede :)

Anmeld

24. juli 2011

Charlotte d. 17.-vb

Tusind tillykker med prinsessen. Dejlig fødselsdato, hun har valgt - eller blev tvunget til at vælge - jeg har en søn fra samme dato.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.