Så lykkes det sgu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Kirle-vb

Hvor fint!!!:D :D :D Tillykke!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

ma08-vb

Kære Als Hvor er det bare dejligt for jer, et kæmpe tillykke herfra!! :flag: Jeg har ikke været herinde i flere måneder, så det er skønt at komme tilbage til sådan en god nyhed :)

Anmeld

11. august 2011

als-vb

ma08 skrev:
Kære Als Hvor er det bare dejligt for jer, et kæmpe tillykke herfra!! :flag: Jeg har ikke været herinde i flere måneder, så det er skønt at komme tilbage til sådan en god nyhed :)
Tusind tak. Har tænkt på hvordan det er gået for dig?

Anmeld

14. august 2011

ma08-vb

als skrev:
Tusind tak. Har tænkt på hvordan det er gået for dig?
Hej igen! Beklager den lange svartid - selvom jeg er tilbage, er det ikke helt så ofte som før.... Her er der ikke sket noget på barnefronten siden sidst. Jeg skiftede job i maj og kunne ikke overskue at starte med at bede om fri til fertilitetsbehandling, så vi besluttede at holde en pause. Det var en rigtig god beslutning, og jeg nyder at 'holde fri'. Vi prøvede 6 ganges insemination uden succes og derefter 1 gang reagensglas. Til efteråret prøver vi reagensglasmetoden igen, og hvis det ikke lykkes, må vi nok se i øjnene, at vi ikke får flere børn :dry:

Anmeld

14. august 2011

als-vb

det er jeg ked af at høre, håber i har heldet med jer når i igen er klar til at prøve.

Anmeld

14. august 2011

Happymummy-vb

Tillykke Tillykke!

Anmeld

15. august 2011

ma08-vb

als skrev:
det er jeg ked af at høre, håber i har heldet med jer når i igen er klar til at prøve.
Tak, vi krydser fingre til den tid og håber det bedste :)

Anmeld

17. august 2011

Det er stadig mig-vb

Tillykke med det, Als! :) Og fortsæt nu den gode stil mht kostomlægningen, så du ikke tager hele møllen på igen under graviditeten. Jo mere sundt, jo bedre for den bette :)

Anmeld

17. august 2011

als-vb

Ja håber på at vægtøgningen kan ligge mellem 8-12kilo og helst kun de 8. ville bare være så ærgeligt at skulle starte helt forfra. Og det er slet ikke min interesse, har kæmpet for mit vægttab og vil ikke bare smide det hele over bord. Er stoppet med kur og sat mig på vedligehold, så kan kontrollere mit kalorieindtag så jeg ikke kommer til at overspise eller underspise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.